• Nyfiken gul , nu fru

Vilka tidningar är helt OKEJ att läsa?????

Spinner vidare på Slitz-tråden och gör frågan bakvänd..

Vilka tidningar är helt okej för BÅDE killar och tjejer att läsa???

MOTIVERA!!!

Och jag vill inte höra kommentarer om att det är påklätt som är skillnaden..

Jag vill bena ut en gång för alla VAD en del tjejer störs av i vissa tidningar... Det behöver INTE röra sig om porr utan även sjuka ideal i det stora hela...

Alltså!!

VILKEN tidning läser ni BÅDA TVÅ??

• Svar på tråden Vilka tidningar är helt OKEJ att läsa?????
  • EmmaPemma

Ellte:
    vad är Larsson?

• Xite

Larsson, Bizarro, Lokaltidningen och Sköna hem

• Freja

Dags- och kvällstidningarna.

• Ellte

Emma-Pemma: Nu skämtar du va? :D Det är ju världens bästa serietidning...nu när Bizarro inte finns längre ;)

• EmmaPemma

Ellte:
    nej, jag läser inga serietidningar (förutom gamla Bamsetidningar ). Men jag borde kanske börja med serietidningar då jag tycker att andra tidningar är mest skräp *fniss*.

• Nyfiken gul , nu fru

Får väl svara själv också...

Själv hatar jag konsekvent alla "tjejiga" tidningar.. Hade förut prenumeration på Veckorevyn men sedan den blev för porrig i min smak slutade jag läsa den...

Då köper jag hellre en p-tidning rakt av om jag vill läsa sexartiklar och tips på hur man får orgasmer..
    Den är i alla fall inte så himla pinsam och "fjortis-fnissig" som jag tyvärr tycker tjej-tidningar är..

Annars har vi stadig prenumeration på Allers, Hemmets Journal, Året runt och Allas.. Mest för att jag löser korsord... Men också för att slippa allt skvaller...

Läser också serier.. Främst Nemi, Larsson, Knasen, Hälge och Pondus..

• Stjärna

Min sambo "får" läsa precis vad han vill. Antar att samma gäller för mig. MEN han är mycket medveten om att alla hans handlingar och åsikter antingen får min beundran och respekt att öka för honom, eller minska.

Han vet att t.ex. p*rr tidningar skulle få honom att sjunka så lågt i mina ögon att jag skulle ha svårt att tända på honom, och det vill han förstås inte!

Slitz däremot är ok. De tjejerna är lättklädda, men sensuella. Inget köns visande, ner sprutade munnar och dildos där bak.... BLÄÄ!!

• Ejla

Vi prenumererar på Forskning & Framsteg, Karmel och Pilgrim, och båda två läser dem. En årsprenumeration på Forskning & Framsteg är en stående julklapp till honom från mig Han brukar dessutom köpa National Geographic då och då.
    Skulle han köpa en flashig trendtidning typ Slitz skulle jag varken bli arg eller indignerad, däremot j*kligt förvånad.

• shalimar

Han läser väl mina Elle (ständig helårsprenumerant) men inte så där regelbundet. Mest om den ligger framme och han inte har nåt bättre för sig. Däremot läser jag INTE hans MC-tidningar!!!

• Henax

Självklart är alla tidningar "tillåtna"! Inte kan vi väl i en parrelation begränsa och-/ eller styra våra partners val av lektyr!?!

Nåväl, jag prenumererar på Ameila, Damernas, Sportmagasinet och I Form och min sambo på Veckans Affärer, Privata Affärer och Vetenskapens Värld samt några golftidningar. Dessutom dimper DN och DI ner i brevlådan varje morgon!

Cosmopolitan, Café, Slitz och nån skvallertiding händer det att vi köper vid enstaka tillfällen. T.ex. på semestern när man har tid att läsa lite mer! *längtar till stranden*

/Henax

Svar på tråden Vilka tidningar är helt OKEJ att läsa?????