Fin erotisk litteratur?
Någon som har tips. Noveller finns en uppsjö av på nätet, det vet jag. Men böcker, novellsamlingar i bokform etc?
Någon som har tips. Noveller finns en uppsjö av på nätet, det vet jag. Men böcker, novellsamlingar i bokform etc?
Tack för tipsen tjejer! Mot bibblan! Eller kanske inte, Monn, det var grymt kul! Plasthandskarna i högsta hugg alltså!
Jag gillar faktiskt inte biblioteksböcker lite pga "smutsfaktorn", vet att jag är överkänslig men när jag läser dem i sängen så brukar jag ha en tunn pappärm runt, vill ej ha massa skit i mina fiiina lakan... Nä, men seriöst så har man ingen aning om var böckerna har varit innan ju!
Nämen Monn, vad förvånad jag inte blev över att just du anser samma sak som jag om biblioteksböcker!
Och helt sant, bok + kittlare = livet leker! Har iofs ingen bok än men kanske snart!
Förresten! Vilken av Erica Jongs böcker kan någon rekommendera? Hon har skrivit så många ser jag i Bibblan på nätet!
Hästarnas dal och de tänkte jag på men de utspelar sig väl "förr i tiden" och jag är ej förtjust i sådana böcker och filmer tyvärr...
Tack alla!
Haha! Rädd att flyga gjorde mitt ex bort sig med i yngre år.
Tror det var ungefär såhär. Han var på bibblan med klassen och alla skulle låna varsin bok. Fröken frågade om alla hade hittat någon bok och alla inklusive han sa ja. När de var på väg ut såg hon att exet inte hade någon bok. Han såg att hon såg och roffade åt sig första bästa. Fröken kom fram och sa; men David, inte ska väl du läsa den?! Då sa han -Jo, mamma sa att den var jättebra och att hon tyckte att jag skulle låna just den.
Han kanske var 10 år ca! Kul att jag blev påmind om den storyn, hade nästan glömt den!
Förresten gjorde han väl bort mamma mest!