• Regina_

Org*sm och s*x

Heh, försökte just skriva samma inlägg som jag skriver nu, men det fastnade i filtret. =) Tänkte bara fråga hur många det är bland er tjejer här som får org*sm genom samlag? Själv kommer jag bara om min klit**is stimuleras, och jag skulle ju så gärna vilja komma på samma gång som min kille, men det är ju omöjligt för mig.(fastän han stimulerar "knoppen" samtidigt som vi har s*x så funkar det ändå inte). Hur många här är funtade på samma sätt som mig?

• Svar på tråden Org*sm och s*x
  • Monn

Regina

Eller så överraskar du killen istället för att prata med honom ;)

• Rydén

Jag äter en medicin som gör att jag har väldigt svårt för att komma.
    Den dämpar s*xlusten så enormt mkt, så det är inte ofta jag har lust, vilket är synd.
    Men som tur är så är inte or**sm det viktigaste för mig.... utan det är känslan av att vara så nära min älskade som jag bara kan.

• Regina_

Monn:

Jag tänker köpa en oavsett vad han säger! Den där grejen verkar ju vara för bra för att ignorera!

• Sana

Tips på ställning som jag tycker är bäst, är när jag rider min pojkvän men har ryggen emot honom.

Detta rekomenderar jag varmt.

• Juvelia

spelar det nån roll om du sitter mot eller från honom ? jag förstår inte vad det skulle vara för skillnad , annat än att då ser man ju inte honom = sämre, skulle jag kunna tänka mig .

• Ei saa peitää

Jag tycker bara det gör ont om jag sitter med ryggen vänd mot min man. Känns som man blir spetsad i magen eller nåt. För mig är det mycket skönare att sitta vänd mot honom.

• Leone

Alla ar vi olika Georgina ;)
    Missionaren funkar inte for mig, vad han an gor med ryggen eller hur akrobatisk han (eller jag) an ar... Daremot ar det en mysig stallning eftersom man ser varandra och kan kyssas osv. Men ur org*smsynpunkt ar det domt att misslyckas (fast den biten kan man ju klara av fore eller efterat)

• Cheri

Juvelia

Om hans "apparat" inte satt fast eller var det allra minsta böjd skulle det inte göra någon skillnad om man satt "frammåt eller bakåt" men nu är det så att en kille som är riktigt upphetsad gärna drar sin "apparat" (jag vet skittöntigt ord men vad skulle jag skriva) mot sin mage och då blir det STOR skillnad.

• EmmaPemma

Ja, det går nog inte att säga att en ställning är bättre än den andra. Jag tror att det beror lika mycket på hur man själv är skapt och hur killen ser ut - och så får man utifrån det ta den ställning som passar bäst (dvs. olika för olika par).

Juvelia:
    Hej . Har du lagt ut några bilder från bröllopet ännu?

• Nutte

Tror det är ganska ovanligt att bara komma genom samlag. Jag förstår heller inte vitsen med att komma samtidigt. Då är man ju så upptagen av sin egen orgasm så man missar sin partners.

Jag vill se och höra honom komma, vara delaktig i den och inte ägna mig åt min egen samtidigt.

För det mesta så smeker han mig till orgasm med hand eller oralt innan vi har själva samlaget. Om jag inte kommit innan så smeker han eller jag mig under tiden beroende på ställning.

Kan tala om att det är väldigt nära orgasm när jag rider honom och G-punkten stimuleras under tiden. Men vill sig inte riktigt. Mer övning...

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • EmmaPemma

Nutte:
    om Ni lyckas att komma samtidigt någon gång så kommer du nog förstå vitsen med det .

• Cecilia J

Som är sagt tidigare så är ju alla olika. Och alla "apparater" (roligt ord egentligen...) är ju inte spikraka, eller hur? Därför kan ju olika ställningar ge olika resultat.

Jag kan komma rent vaginalt men då måste jag vara rejält upphetsad och han vara på rätt ställe (antar att det är G-punkten), men annars så fungerar missionären utmärkt om han lägger sig lite längre upp och "gnuggar" samtidigt, så "pill" behövs aldrig vilket är ganska skönt.

Samtidigt eller inte är en smakfråga, håller med om att det är lika mysigt att koncentrera sig på en i taget. Oftast handlar det om sekunder för oss, men bryr mig inte om han kommer 2 minuter efter heller. Alltid han efter.

Nutte, jag skulle aldrig klara av att först få orgasm och sen ha samlag. Är ju helt slut då, och oftast lite känslig...

• Nutte

EmmaPemma

Ha ha, du är rolig du!
    Det har vi gjort några gånger förut för att testa men som sagt, vi föredrar att komma vid olika tidpunkt!

• Nutte

Cecilia J

Vet andra som också säger att de inte alls kan tänka sig samlag efter orgasmen. Men för mig spelar det ingen roll, jag tycker det är lika skönt ändå.

• EmmaPemma

Nutte:
    Ja, jag vet jag är jätterolig .

Jag skulle aldrig vilja fortsätta att ha s*x direkt efter en org*sm. Men baken är ju som alla vet - delad .

• Monn

Jag fortsätter gärna efter att jag fått org*sm, då kommer jag lättare igen och igen och... :D :D :D

Svar på tråden Org*sm och s*x