• Farawayfromhome

    s*xleksaksberoende

    Jag har forsokt hur mycket som helst att komma (pa egen hand) med fingrarna, men det gar bara inte. Inga problem nar jag anvander nagon leksak (leksaker alltid involverad pga detta, men det ar ju trist att jamt maste tanka pa att packa ner den i necessaren). Har nagon samma problem eller nagra bra tips att komma med?

  • Svar på tråden s*xleksaksberoende
  • Monn

    Min sambos tunga är min bästa sexleksak, alltid nära till hands och har redan sin egen förpackning :D :D :D

    Nä, men allvarligt. Jag har inga problem att komma, men gör det så mycket att du måste ha med en leksak? Det finns ju rätt många som har svårt att få org*sm över huvud taget och du har ju hittat ditt sätt. Det finns ju rätt små "stimulatorer" som inte tar speciellt stor plats i väskan.

  • Tessius

    Har inga tips att komma med men jag förstår ditt problem. Leksakerna har starkare vibrationer än vad handen kan åstadkomma. Annars är duschstrålen också bra, hehe!

  • Miiiaaa

    Jag är oxå beroende av detta när jag är ensam, annars säger jag som Monn!!! :D

  • Texas

    Tycker precis tvärtom. Tycker att fingrarna fungar mycket bättre. Köpte två olika sekleksaker som jag provat att testa vid lite olika tillfällen och blir alltid djupt besviken. Inget roligt att ha lagt en massa pengar på det då det blir mycket bättre för mig utan dem.

  • Jennifer E

    Usch, jag har hört att om man använder vibrerande leksaker så kan de höja "tröskeln" för vad som får en att komma genom att klitor*s blir mindre och mindre känslig... Vad tror ni Låter tyvärr lite logiskt. Kanske...

    Jag är nog lite beroende, det är lika mysigt utan men blir så mkt skönare med tycker jag. Har nu dock köpt en kittlare så det blir rätt smidigt och diskret och sambon behöver inte känna ngn konkurrens av en stav! Toppen!

  • Monn

    Hmmm, jag tror inte på det där med att man skulle bli mindre känslig. Jag VILL i alla fall inte tro att det är så. Jag tror det är en myt från tiden då det var "förbjudet" att ona*era, lite skrämseltaktik eller nåt. Jag kan i alla fall inte säga att jag är mindre känslig nu jämfört med när jag började leka med mina leksaker :D

  • Cheri

    Hmmm....

    Jag har blivit känsligare se'n jag fick min leksak, det är nog tillfälligt dock.

    Tja, man blir ju mindre känslig ju offtare man noppar ögonbrynen så... en viss logik äger det ju -tyvärr.

  • Farawayfromhome

    Usch, kan se mig sjalv om en sadar tio-femton gaendes runt i en verktygs affar (kan inte komma pa vad "hardware store" heter pa svenska) letandes efter nagon maskin som ger tillrackligt starka vibrationer for att vacka min stackars klit*ris...

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden s*xleksaksberoende