Inlägg från: Jennifer E |Visa alla inlägg
  • Jennifer E

läskigt, sambon är ju lik...

Taskigt Ann Nonym! Då kan man skriva så på en massa trådar här för en hel del intresserar en ju inte. Well, det är ditt problem om du vill vara en surmåns!

Min sambo är lik Alexander Skarsgård fast snyggare och riktigt blond, inte rödskumt. Även Kenneth Andersson, fotbollspelaren är han lik men yngre och återigen snyggare!

Är någon annans sambo lik någon man vet vem det är eller är han bara lik sig själv?

Vi verkar ha olika smak Fluffis! Helt ok!

• Jennifer E

Geta; nix, jag struntar fullständigt i om han är lik ngn kändis eller ej! Det är inte jag som kläckt varken Skarsgård eller Andersson men jag kan hålla med! Och Andersson är inte snygg (sorry Ellte!) Skarsgård är snygg ibland!

• Jennifer E

Kul ayckades få att jag lytckades få denna tråd att bli riktigt rolig trots den första trista kommentaren från Ann Nonym. Fick mig osööökt att tänka på den berömda Ann Al som alla känner ytligt... Själv har jag inte kommit närmare en en Ann Alberg i samma skola, pratade dock aldrig ens med henne! Inte pga namnet utan åldersskillnaden. Hur tänker föräldrarna???

Mest tack till fluffig som startade tråden, jag tycker att den är rolig!

• Jennifer E

Ja, svenskan är det ju inget fel på!

• Jennifer E

Juvelia, nä det har du rätt i faktiskt! BT måste ha tagit bort det inlägget. Det var en person som kallade sig Ann Nonym som hade skrivt ngt i stil med "jaha, vad ointressant, vem bryr sig?" Det var det första inlägget och var riktat till trådstartaren, nu är mitt inlägg först istället.

Nu vet du!

• Jennifer E

Maddisen, nepp, han var inte lik Cruise tycker jag. Men snygg är han ju!

• Jennifer E

Eh? Känner ni varann Mrs Robinson och Frances?

• Jennifer E

Haha! Jag undrade bara för att jag själv aldrig hade vågat skriva "han ser ut som en fylltratt på festival" till en okänd människa. Tycker dock att det är coolt att du vågade och att det blev bra mottaget! Skönt att alla härinne inte är superkänsliga...

• Jennifer E

Robinson och Frances, coolt! Jag är så rädd för att göra ngn lack tyvärr. Annars är jag inte den som ber om ursäkt för mig!

Svar på tråden läskigt, sambon är ju lik...