ztar skrev:
"Oftast när man inte bor tillsammans så umgås man kanske inte om man är på dåligt humör, måste plugga eller bara vill vara ifred. Hur löser man det då man väl bor ihop?"
Jag svarar:
Klart man har varit med pojkvännen vid såna tillfällen. Vi träffas inte bara när vi båda är på bra humör. Att bara göra det är väl inte att ha ett förhållande.
Nä, jag och min pojkvän känner varandra förbannat bra. Vi vet precis hur den andre fungerar.
Ztar skrev:
"Jag tycker att man bör ha bott ihop innan man gifter sig, visst kan man tycka att man känner varandra innan men de håller jag inte riktigt med om."
Jag svarar:
Allvarligt talat, det är klart man känner varandra när man umgås nästan hela tiden. Bara för att man inte står skriven på samma ställe innebär inte det att man inte känner varandra.
Hur ofta tror du att par som inte bor ihop träffas egentligen?
Vi sover hos varandra så ofta vi kan.
Han har varit med mig när jag har varit sjuk/odräglig/jätteledsen osv.. och jag har varit med honom när han har varit det. Vi vet precis hur vi ska handskas i såna situationer. Jag känner när min pojkvän vill va för sig själv och då går jag t.ex in i ett annat rum och läser eller liknande. Min pojkvän respekterar alltid när jag vill vara själv.