• ztar

pinsamma händelser

Vad är det mest pinsamma ni gjort eller någon annan gjort som ni skämts för?
    *alltid skoj att veta* :)

Själv skämdes jag rätt fin när vi var på semesterresa på kreta när jag var femton och farsan skulle betala notan. Han räcker fram pengarna till servitören och säger på sin uslaste engelska.

"Kip de chenje" (alltså keep the change)

Men så fattas de ju såklart pengar.... Inte kul när man är 15 å har sånna grymma föräldrar -D

• Svar på tråden pinsamma händelser
  • Jennifer E

Fisa under sex med sproilans ny kille... Men visst har man gjort värre grejer, kommer ej på ngn nu bara! Kanske återkommer!

Ska klippa in en vidrig jag skrev i diskussionsforumet för ett tag sen också!

• Jennifer E

Here it goes, den är VIDRIGT pinsam...

Ujuj! Satt med mina klasskompisar i onsdags kväll och vi pratade om "pinsammaste ögonblicket i mitt liv". Vartefter vinet rann ner kröp det fram allt pinsammare saker. En tjej dödar hela diskussionen och vinner med hästlängder med denna story;

Hon har varit ensam och ätit jobblunch, på väg tillbaka till kontoret blir hon akut megabajsnödig och sätter högsta fart mot jobbet. När hon är i den eldrivna snurrdörren av glas blir det strömavbrott -en rejäl stund. Hon kan inte hålla sig och får stå där i en liten glasbur till allmänt beskådande och göra i byxorna!

En pikant detalj är att det var sommar och hon hade tunna, vita linnebyxor...

Vi skrattade så vi höll på att falla samman men stackars tjej!

• 04 Oktoberbrud

Stackars människa... Huuuh! Jag hade aldrig gått dit igen!!

• madelyn

vad sägs om att precis i ett nytt förhållande, ha mens och tampong- glömma bort den och sen ska till att ha sex å han plötsligt säger (när han har handen i mina trosor): Nämen, vad är det här? Och drar ut min använda tampong..
    Piiiinsamt!

• anna e h

Min kille (nu make :)) var i Australien och Ayers Rock. Pa kvallen nar solen gar ner kan man aka ut o se pa klippan o hur den andrar farg medan solen gar ner. Det ar himla vackert och magiskt o man liksom aaaaaaaaaaaahhhhh sa fint o romantiskt. Det finns bara en parkering dar man far parkera for solnedgangen sa det ar en amssa folk dar men det ar alldeles knapptyst o en del star o kramas o dricker champagne etc etc. Jag hade haft fis-mage hela dagen o nar vi nu var ute "i det fria" sa tankte jag att nu ar det perfekt att slappa en smygis. Vad som hande var att det var inte alls en smygis utan varldens brakis som liksom puttrade pa i all evighet, jag kan kunde inte halla mig o gapskrattade o da puttrade det annu mer... min stackars kille holl pa att skammas ihjal o sarskilt nar en amerikansk turist glatt hojade att det kom med pa hans video film .... Later inte sa pinsamt men det var det.....Den stilla lugna solnedgangen var inte detsamma efter min fis.

• bluecat

anna e h...hahahohhhahaaaaa*kan inte sluta skratta...* Det kom med på min videofilm...
    Ojojoj...nä, nu börjar mina kollegor undra om det är något allvarligt fel på mig snart...

• Lilac

heheheheheh.. garvar så tårarna sprutar. Måste ha varit riktigt pinsamt! Fast du verkade ju hantera det bra - det finns väl inget bättre än att skratta åt sig själv i en sådan situation..?

• Henax

ann e h! JOO, det låter verkligen jättepinsamt! Fy, stackars dig!

Jag vet inte om jag är ovanligt pryd men... En del av dessa pinsamma situationer skulle öht aldrig kunna uppkomma för mig! T.ex ha sex i en provhytt eller tåflirta med "mannens" vid mina svärföräldrars bord... Tur är väl det kanske så slipper jag bidra med egna anekdoter i den här tråden!

/Henax *rättar ordentligt till knytblusen så den inte glipar och sätter mig med benen i kors och lägger händerna knutna i knät*

• gift liten sessa (fd lillsessan)

Den här tråden var ju otroligt rolig! Bra att ha i favoriterna när man får en dålig dag... Heja Lotte och anna e h!

• hybris

Satt på en bar för på sommaren för rätt många år sedan, när jag var singel. Började flirta med en kille som satt bredvid mig och som verkade riktigt intresserad för han tittade på mig och log hela tiden.
    Jag sa något, kommer inte ihåg vad, för att inleda någon slags konversation och då säger han:
    - Ska det ligga där? och pekade på bardisken framför mig.
    Jag hade ett väldigt stort linne på mig och ingen bh... Ena bröstet hade "hoppat ut" och låg "utsträckt" på bardisken.
    Försvann rätt kvickt därifrån.

Svar på tråden pinsamma händelser