• miks

    bt träff göteborg

    Jag är också gärna med! (om jag inte jobbar den dagen.. Kan inte mitt schema så långt fram ännu.)
    Jag bor i göteborg men ska gifta mig i småland 13/8.
    Skulle vara jättekul med en träff med fler blivande brudar för alla vänner och arbetskamrater är redan trötta på allt bröllopssnack.. !
    Tycker det låter bra att vi göteborgsbrudar håller oss till denna tråden nu..
    Kram Malin

  • miks

    Hej på er!
    Kollade upp mitt schema idag. det visade sig att jag jobbar till 15.00 den 23:e... Tyvärr.. Hade gärna följt med men det får bli nästa gång! Ska kolla om jag kan byta med någon arbetskamrat men det brukar vara ganska svårt på helgen. Ska försöka i alla fall! Kram på er alla!!

  • miks

    Anna-gbg;Planerar faktiskt att åka till kungsmässan på tisdag så jag kanske dyker upp utanför swans kl 16. Jag har iofs redan köpt klänning men jag har hört så mycket positivt om affären så jag vill gärna kolla där ända. Jag har skor, tiara och slöja kvar att köpa så det kan jag ju titta på där!

    Eftersom jag förmodligen inte kan följa med på¨bt-träffen så kan det ju vara kul att träffa några av er! Var ligger Swans?
    Kram Malin

  • miks

    Anna-gbg: Är du från kungsbacka?*nyfiken*
    Jag bodde i Onsala i åtta år så jag gick gymnasiet i kba. Jag är också 28 år.

  • miks

    Anna: Vad lustigt, jag är växjöflicka... Flyttade därifrån 1988 men har fortfarande mycket släkt och familj kvar. Pappa bla. Ska gifta mig där och ha festen på kronobergsslottsruin.

    Tyvärr så kan inte jag heller komma till swans i morgon. Pappa kommer hit från växjö med våra förlovningsringar som vi har förminskat samt graverat. Då vill jag ju va hemma.
    Kram Malin

  • miks

    Jag är med den 23:e!
    /kram Malin

  • miks

    Kosterbrud, det är inte det cafeet som ligger i hörnet på höger sida (om man kommer fr järntorget) du menar? Det heter coffeshop el coffehouse. Där är ju ganska stort. Det ligger i hörnet linnègatan/olivedalsgatan.
    /Malin

  • miks

    Hej Tidigt Ute (Anna)!
    Hur gick det med brudklännings- och cafè kollandet? Jag tror att du och jag har gemensamma bekanta.. Är du kompis med Helène och Erik som bor i olskroken? Helene och jag jobbar ihop och vi lyckades lista ut att du måste vara hennes kompis. Erik och din m2b är bra kompisar om jag har förstått det hela rätt. Är det du? *Nyfiken*

    Ska bli kul att träffa er alla på lördag!
    Kramisar Malin.

  • miks

    Hej på er!

    Jag hade oxå jättetrevligt! Inte bara med allt bröllopssnack utan också att träffa nya, så goa människor!
    Det verkar vara flera som inte kan den 21:a. Ska vi byta dag eller ska vi avvakta och se? Det är ju långt kvar.
    Vad jag vet så kan jag alla helger (efter kl 15, om jag jobbar) utom den 4-5 december.

    Kram på er alla!!
    /Malin

  • miks

    Jag kan tyvärr inte följa med den 5 dec. Är i Wien den helgen.
    Jätteintresserad av bröllopsmässan i februari!
    Kramar Malin

  • miks

    Martins Pingla!
    Den buketten är underbar! Har också tittat på den. Det är fint när den är så pass liten så att den inte kommer en brudbukett med en brud bakom uppför altargången!
    Frisyren är också jättefin baktill fast jag gillar inte luggen.

    Tro det eller ej men vi har börjat titta på radhus...
    Kram på er alla! /Malin

  • miks

    Som jag sagt tidigare så kan jag inte komma pga att jag åker bort den helgen. Hoppas det blir en ny bt-träff mkt snart!! Kram på er /Malin

  • miks

    Hej på er!
    Anna, allt bra? Jag mår bara fint! Fick du pratat m prästen personligen? Det kan väl aldrig vara så att man blir utan präst? Om hon inte jobbar den dagen får man väl den prästen som är i tjänst? Jag har inte ens funderat på det här med präst för jag känner ingen i den församlingen. Det trodde jag man fick "tilldelat sig" en präst om man inte har haft några önskemål... Kanske skulle kolla upp det...

    Blev det bestämt ang en ny bt:träff på förra träffen? Jag saknar er och vill ha en ny träff så fort helgerna är över!

    Kram på er! /Malin

  • miks

    Hej och god fortsättning på er!

    Hoppas ni har haft en härlig jul.

    Är det tänkt att det ska bli någon BT-träff den 4:de eller? Själv jobbar jag då men skulle kanske kunna byta om det blir av. Personligen skulle jag vilja att vi sköt på det en vecka eller två. Vad tycker ni? Jag har känt mig helt oinspirerad när det gäller bröllopet det senaste under jul och nyår och nu när det fruktansvärda har hänt nu i sydost asien. Men jag har bestämt mig för att sätta mig och göra färdigt mina inbjudningskort nu under veckan som kommer och då kommer det kanske mer inspiration.

    Det hade självklart varit kul att ses ändå och bara sitta och prata om allt möjligt.
    Jag behöver bara veta snarast så jag kan kolla med jobbet.

    Vad tycker ni??

    Kram Malin

  • miks

    Muminlina!
    Vi sitter och pratar och utbyter idèer. Visar lite bilder mm om vi har några. Var själv med på den första träffen och det var väldigt trevligt och vi hade MYCKET att prata om!!

    Brud_2005: Jag håller verkligen med dig! Behöver inspiration... Ni som inte vill skjuta upp BT-träffen kan ni på onsdag? Vill gärna vara med om det blir av.
    Annars passar den 10:de mig bra också.
    Vad tycker ni andra????

  • miks

    Ska kolla m jobbet direkt om jag kan byta! Återkommer...

  • miks

    Mina uderbara arbetskamrater! jag är med!!
    Var ska vi träffas???

    Lägger till mig på listan

    C.A
    Juni-05
    Anna gbg
    MIKS

  • miks

    Ska vi bestämma kosmos kl 18!
    Malin

Svar på tråden bt träff göteborg