Umeträff
Eller bara en underbar fika någonstans i stan så man kan koppla av från pysslandet en stund!
Eller bara en underbar fika någonstans i stan så man kan koppla av från pysslandet en stund!
Jag jobbar dagtid alla vardagar (9-5 jobb ni vet) så jag kan tyvärr bara helger.
Jag skulle jättegärna vilja träffa er allihop! Men eftersom jag är doktorand så har jag lite oförutsägbara arbetstider. Generellt sett så är ändå sannolikheten för att jag kan störst på kvällar och helger så om får önska så önskar jag det.
Såg förresten ett möhippegäng på stan i lördags, inne på Kungspassagen men slöja och videokamera i högsta hugg. Någon som känner igen sig eller någon annan? *nyfiken*
Som det ser ut nu kan nog jag också!!
Men det är ju såååå lääänge dit!
Jag jobbar som vanligt till fem.
För min del är det alltid bara kvällar och helger som passar men jag skulle tycka att det var sååå kul att träffa er! Kanske får vi ha två träffar på kort tid? En dagtid och en kvällstid? Eller är det fler som kan om vi tar en helg? T.ex lördagmiddag 4/12?
Tjohopp! Hur blir det? Onsdag klockan 16? Blir det station eller ska vi gå på Nk?
*längtar efter en chai latte på Nk*
*lyfter*
Inte har ni väl försvunnit allihop?
Lyfter igen eftersom jag måste veta innan jag går från jobbet om det blir något...
Perfekt Magnus flikka!
Jag slutar inte förrän vid fem imorgon så jag kommer inte med från början i vilket fall men sannolikheten att ni är kvar när jag kommer är ju större om ni träffas vid fyra än vid tre så jag är helt enkelt enbart jättesjälvisk. Om det är fler som kan om ni ses 15 är det ju bara att köra. Jag anpassar mig efter er.
Då föreslår jag (återigen helt själviskt ) Nya konditoriet (i centrum alltså...)
Oj då! Jag har varit på möte hela långa dagen idag. Hoppas nu innerligt att ingen står och väntar på mig någonstans... Men som du säger Magnus flikka så passar det nog bättre en annan gång.
Och jag är här men reser söderut till modemmarker nästa vecka så:
God Jul och ett riktigt Gott Nytt År på er brudar!