• Missy Z

Sexig musik...

Ladies...
    Ja, män är ytterst välkomna med idéer också;

Har Ni några läckra förslag på erotisk, sensuell, stämningshöjande musik för speciella tillfällen...?

Inte alltför långsam, lite pushande tryck får det vara, eller lite suggestivt.

Vill ha massor av förslag!!!

• Svar på tråden Sexig musik...
  • citronen

dirrty med Christina Aguilera/redman
    Sexual Madness med e-rotic
    Toca's Miracle med Fragma
    Touch Me med gunter

• *Blomman*

Stines

Den är såååå het och sexig!

• Fru Åsagåsa

Håller med Hedblomma,

Prince är kung!

• jolina

Nyfiken Gul

Härligt att det finns fler som gillar Vangelis!!!!! Musiken är underbar.

• Suusaan

Jag gillar också Vangelis, starkt! :) Kan också tipsa om Enigma... riktigt sexig musik med härlig rytm utan att vara dunkia-dunka-aktig... :)

• Melissa

JAg skulle också säga ENIGMA, de har tom en cd som heter Erotica, mkt eggande musik som får vem som helst att släppa loss

• Lilac

Det finns en hel skiva som brukar få mig i rätt "vibes": "Songs to make love to 2002". Det finns många gamla godingar. Speciellt tänder jag på vid bara tanken av låten "Lets get it on" med Marvin Gaye. Det första jag gör är att jag kommer att tänka på komedin: "Hollywood gigolo". Ojoj vad jag brukar garva, men till slut blir det något väldigt erotiskt.

• Frances

TLC - Red Light Special
    LL Cool J - Doin' it
    Tweet - Oops Oh My
    Toni Braxton - You're Makin' me High

• Missy Z

Tack allihop!!!! Dags att börja mixa...

• Madame M

Ravels "Bolero" är min favorit!

• Borboleta

Sade "Lovers Rock" är en helmysig CD. Mycket stämning.

• Fluortanten

Barry White, helt klart!

• Genus

Det där med sexig musik har jag lite udda erfarenhet av eftersom det fick motsatt effekt...detta är knäppt men sant: mitt ex brukade ha för sig att vi skulle ha sex till religiös musik och favoriten var "Ave Maria", sakralt vill jag lova men föga upphetsande (för mig), dessutom tyckte han att det var ytterligare stämningsskapande med färgade glödlampor i rött och grönt i sovrummet under tiden/in action, jag tyckte att han var otroligt konstig och ville hellre ge honom rött sängkammarkort än ligga och se ut som en lollipop i skenet av detta! Jaa, han hade mycket hyss för sig den mannen...vil också tillägga att min nuvarande sambo varken fifflar med glödlampor eller "aven", de enda ljuden i sovrummet är de vi själva står för...:) //G

• Nyfiken gul , nu fru

sexig musik! Min lista!!!

*Vangelis

*Jean-Michelle Jarre

*Adiemus & Karl Jenkins

*Lord of the dance (ni vet stepdansarna från Irland)

*Sarah Brightman

*Enrique Iglesias

*Andrea Boccelli

*Fredrik Kempe

*Evanesence

• Jennan

en gammal tråd men jag ser att ni missat den sexigaste låten någonsin:
    Alice Cooper- Poison.... Grymt sexig låt...

• Minni

Ytterliggare en: Diamond dogs med Beck! Underbart sexig!!

• Minni

OH! Kom på en till, vet ej säkert vad den heter men den är med på soundtracket till pulp fiction. Girl U`ll be a woman soon någontin..

Svar på tråden Sexig musik...