• Bröllopstokiig

Män, hur många points?

Finns det någon som vet hur många points en man som väger 82 kg ska äta enligt viktväktarnas tabeller?
    Min sambo vill gå ner till bröllopet men vägrar följa med mig till viktväktarna (han påstår att det bara är för kärringar) och på viktväktarna vill dom inte berätta utan säger att han ska gå dit.

Som det är nu följer han mitt och det är ju aldeles för lite!

• Svar på tråden Män, hur många points?
  • Bröllopstokiig

Jag vet i alla fall att han ska äta bra mycket mer än dig! Har du provat VVs hemsida? Det kanske står något där? Skulle jag tippa så tror jag att han ska äta runt 28-30 points/dag. Men jag är som sagt osäker...

HD

• Bröllopstokiig

Du har inte skrivit hans längd, men 28 points är det om han är runt 175cm...

• Bröllopstokiig

Han är 187 cm lång, blir det mer än 28 points då?
    Har antalet points att göra med längden?

• Bröllopstokiig

ehhhh, jag vet nog inte hur det är med den saken...

• Bröllopstokiig

Min sambo ska äta 32 points om dagen. Han är 179 lång och väger hela 100 kg! :)

• Bröllopstokiig

Hmmm, jag väger oxå hundra pannor och är 173 lång... jag får nöja mig med 28 points... ORÄTTVIST!

• Bröllopstokiig

En kille som väger 82 kg får äta 26 Pts per dag. Min sambo ville inte heller följa med till VV men hängde på min mathållning och har gått ner 14 kg på 11 veckor.

Din kille kan ju äta som du men lägga till en macka, extra fisk/kött, mer pasta osv.

Hur går det för dig? Själv tycker jag att det är lite kämpigt ibland men det är bara att bita ihop (eller i ett äpple ;D)!

• Bröllopstokiig

Fick en reklamlapp häromdagen med att det finns en vikt väktar cd för män nu...kommer ej ihåg var man kan få tag i den, men den är tydligen speciellt gjorda för män och de kan sitta hemma vid datorn och behöver inte följa med till möterna.

Kram Jenny K

• Bröllopstokiig

För mig går det riktigt bra, jag gick ner 15 kg förra året och är nöjd nu. För två veckor sedan åt jag Primolut Nor för att förskjuta min mens (som jag lyckats pricka in precis på bröllopsdagen!) tabletterna gjorde att jag gick upp 3 kg på en vecka! Snacka om panik! Jag har nu återgått till viktväktarna igen och gick ner 2 av de 3 kilona jag gått upp. Nu är det 16 dagar till bröllopet och jag har ett kilo kvar, men det ska nog gå bra om jag följer programmet.

• Bröllopstokiig

Guuud!! Är detta ett skämt eller???
    Jag undrade vad points var för något så jag gick in på det här.
    Detta kan ingen mena allvar med????
    Eller..???
    (hjälp, jag blir mörkrädd isåfall!!!)

Svar på tråden Män, hur många points?