Inlägg från: Blivande officersfru |Visa alla inlägg
  • Blivande officersfru

    Malmöträffar

    Hej!

    Ja, det var verkligen supertrevligt, hoppas det blir snart igen! Vi skulle nog ha kunnat fika ännu längre...

    Skogstoka, mailar du mig de adresser du fått sedan så jag kan informera om ev. stämpelkurs? De har inte hört av sig än, så jag antar att den 8/12 är körd...

    För er som inte var med:
    Vi ska försöka få ihop en stämpelkurs med 8 deltagare och den 7/11 samt 21/11 (söndagar) var uppe på förslag (det var de enda datum de hade kvar för kurser!) men det var lite si och så med vilka som kunde. Är ni (som inte var med) intresserade av att gå och isf vilket datum av ovanstående?!

    Kramar!

  • Blivande officersfru

    Skogstoka, tack, fast jag tänkte mest de nya adresserna som du får (jag knappade ju in alla så duktigt på mobben! ), TiasHea's adress t.ex. Men nu slipper jag ju lägga in mina i outlook förstås... *hihi*

    Jag kan absolut tänka mig en "vanlig" fika däremellan, det är ju supertrevligt! Man får t.ex. reda på vad de andra har för hudvårsprodukter! (har du kollat in strawberrynet än Skogstoka??!)

  • Blivande officersfru

    Såg det nu ju...tack för förtydligandet! Skyller på att det är måndag...

    Jo, det är en massa saker...jag hade ju bestämt mig för Dermalogica och var inne och läste på deras svenska hemsida för att få lite rätsida på vad jag behövde. Fick en del tips härifrån oxå! Men vet man inte vad man ska ha är det inte lika lätt! Såg du att du kan få alla priser i SEK? Lättare än att sitta och räkna om alla...

  • Blivande officersfru

    Okej tjejer, idag måste jag ringa till stämpelfabriken och ge besked om vi vill boka en kurs. De har inte hört av sig så jag tror vi kan glömma den 8/12, tyvärr. Vi har alltså två alternativ att välja mellan, den 7/11 och den 21/11.

    Vilka vill vara med och när kan ni?

    Jag vet att följande är intresserade:
    TiasHea
    Skogstoka
    Lemonpie
    Mialia
    Blivande officersfru

    Ni övriga malmötjejer? SoonToBe? Cmfs? Fröken April? Annapanna1975? Ni är jättevälkomna!

    Kram, H

  • Blivande officersfru

    Grattis Vilgotha! Vad härligt!!

    Jag antar att vi väntar in Lemonpies återkomst på onsdag, jag fattade inte riktigt om de skulle kontakta henne om den andra gruppen bokade av. Men det lät ju hoppfullt!

  • Blivande officersfru

    Jo, det har jag iofs. Jag kan ringa dem imorgon! Det lät annars som om vi fick den tiden garanterat om den andra gruppen inte hörde av sig. Men det skadar inte att ringa! *jag anmäler ansvar*

  • Blivande officersfru

    Tummarna hjälpte!

    Måndagen den 6/12 blir det stämpelkurs mellan 18 och 21! Superskoj! Jag hoppas verkligen att alla kan nu och att vi lyckas skrapa ihop 8 personer. Vi behöver inte betala förrän på plats men bindande anmälan känns lite som ett måste...

    Vi kan ju prata mer om det den 27!

    Kram!

  • Blivande officersfru

    annapanna1975:
    Det var helt okej. Jag såg till att du kom med på stämpelkurslistan oxå, tänk på att det är bindande så säg till i tid om du inte kan! Vi ska ha en träff den 27/11 oxå och bara fika.

    Försök få in Miiva på den här tråden, det är denna de flesta kollar. Jag har försökt tidigare utan att lyckas!

  • Blivande officersfru

    *haha* jag kan faktiskt anstränga mig och dricka kaffe latte med socker om det kniper. Men kaffe latte känns åtminstone som ett baskrav.

    Ni Malmöbor har kanske något mysigt/bra förslag?

  • Blivande officersfru

    Ville bara meddela att en kompis till mig jättegärna tar den sita platsen på kursen om den ännu inte är bokad. Hon är inte förlovad än, så jag vet inte om det är ett baskrav...

    Mialia: Skönt att fler håller med mig! Klockan 12 och träff vid GA låter som en mycket bra planering!

  • Blivande officersfru

    Kl 13 den 27:e passar mig med!

    Jag ska dubbelkolla med min kompis snarast (mailar, annars träffar jag henne på lördag), men hon ville jättegärna! Lovar att ge besked så snart jag vet säkert.

  • Blivande officersfru

    Har pratat med henne och hon följer med! Hon har inget nick så hon får heta vad hon heter helt enkelt! Listan ser alltså ut så här nu:

    1. Blivande officersfru
    2. TiasHea
    3. Mialia
    4. Skogstoka
    5. Lemonpie
    6. AnnaPanna1975
    7. Malin
    8.

    EN liiiiten plats kvar...

  • Blivande officersfru

    Hej!

    Ja, det är "vanlig" fika den 27/11, vi möts kl.13 på GA (vid H&M). Självklart är alla som vill välkomna att vara med! Ju fler desto skojigare!

    Trevlig helg alla!
    /H

  • Blivande officersfru

    Mialia: Vad kuuul!! Vad gjorde ni för något? *nyfiken* Förstår att du är glad!!

    Kram!

Svar på tråden Malmöträffar