• Keri

Malmöträffar

Vår tråd blev visst avstängd idag så jag startar en ny. Hoppas ni alla hittar hit!

Vi hade en jättekul träff igår lördag, då vi besökte Stämpelfabriken.

TiasHea, jag har de andras mailadresser så skicka mig din adress så får du de övrigas. skogstokig@home.se

• Svar på tråden Malmöträffar
  • Tissa

Hallå skogstoka!

Ja jag kommer om jag hinner bli frisk:)Hade varit kul att få träffa er allihopa! Är super förkyld,febrig,frossa och huvudvärk:( inget vidare..Men jag hoppas jag blir frisk!

Kram på er!

• Lugnistormen

Jag e så ledsen att jag inte hinner hade så gärna vilja följa med :(

• Merci

Hej! Jag kan nog inte komma på lördag.
    Ligger nerbäddad i feber och är allmänt krasslig. Typiskt, jag som hade sett fram emot att träffas. Jaja det går väl fler tåg...

• Tissa

Till merci

Jag ligger osså nerbäddad och är jätte dålig. **Trist** Orkar inte sitta upp några längre stunder..Men jag hoppas att jag blir bättre till på lö:) Men som jag mår idag så tror jag inte det..Men får tänka positivt hehe Krya på dej!

Kram Arlövstjejen

• annapanna1975

Hir många är det kvar till i morgon egentligen? Bara så att man vet om det är någon idé att åka dit eller om man kommer att bli ensam där...

• Tissa

Till annapanna1975

Naaaw;) jag mår lite bättre idag så jag får se imorrn hur jag känner mej...E fortf. lite febrig så jag vill ju inte smitta er:)
    Hur många blir det imorrn då? elr det vet du inte? Jag hoppas att jag kan komma! kl 13.00 va vid H&M på gustav? Har ni nån mail som man kan maila er isf?

Ha en fortsatt trevlig helg!!
    Kram Therese

• Keri

Vi blir några stycken...minst en 4-5 stycken, säkert fler. Så ingen riskerar att stå där ensam :)

• annapanna1975

Då ses vi kl.13 tjejer!!

• Mialia

Japp, kl 13. Jag kommer oxå :)

• Blivande officersfru

Jag kommer oxå!!

Ses snart!

Svar på tråden Malmöträffar