• Señorita

Är alla jämt så trevliga?

Börjar med att skicka en stor kram till alla trevliga brudar som jag "lärt känna" här på BT
    Tycker synd om dig Loka som har en sån tråkig och småsint inställning. Det finns faktiskt trevliga människor som bryr sig om sina medmänniskor. Om "kramar" och "tänker på dig" gör dig spyfärdig undrar jag hur du måste må av bråk, negativ inställning samt otrevligheter. Nej!...du kan inte ha det lätt!!!
    Jag är en trevlig person som verkligen menar vartenda ord när jag vill stötta och hjälpa någon här. Blir ledsen av din kommentar. Jag tror att de flesta här gillar att få en "kram" och en "tänker på dig" via nätet.
    Jag tror att du har svarat dig själv när du avslutar ditt inlägg med "men det kanske bara är jag som är otrevlig".

Kram på er alla!!!!

//Señorita

• Señorita

Hej igen!!!
    Här är kram Señorita. Millan du behöver inte sluta med dina kramizar bara för att en person irriterar sig på sånt. Jag tänker inte sluta skicka massor med kramar till alla jag svarar och hjälper. Det är jag och jag tänker inte ändra mitt sätt att vara och skriva bara för att andra anser det stöttande. Jag har stor respekt för allas åsikter, men tänker inte ändra mitt sätt att vara bara för att jag kanske retar någon annan. Millan, du ska vara den du är och ändra inte ditt sätt. Du är kramizmillan och det är så vi "känner" dig här på BT.
    Jag skickar också en stor kram till dig Loka ...hoppas du inte blir spyfärdig
    Sån är jag. Med mitt latinska temperament tycker jag att det är trevligt med kramar även om de skickas via nätet till ett forum.

Kram
    //Señorita

Svar på tråden Är alla jämt så trevliga?