• K.C

Är alla jämt så trevliga?

LOKA: fattar inte riktigt din inställning... Hur kan det vara fel att stötta nån som behöver..? När man läst inlägg och gett respons och man har fått en kommunikation är det självklart att man känner sympati. När jag kom in här blev jag jätteglad att folk skrev sånt, det kändes så otroligt fint att folk verkar bry sig om varann...
    Tycker dock din tråd bekräftar din inställning jag alltid haft till folk i allmänhet.

• K.C

Jag fattar faktiskt inte vad det är att reta sig på? Det är väl bara att skita i om man tycker folk är för trevliga? Bättre det än tvärtom!

• K.C

TOLIN: håller med om när man genomskådar folk i verkligheten. Usch.
    men här är det ju svårt att visa saker, så man får säga dem. och nu vet väl alla att LOKA är en person som inte vill ha medlidande och kramar. Däremot tycker jag inte att hon kan blanda sig i hur andra pratar med varann... RASKAN: du ska INTE sluta skriva kramiz - är det den du är så ska du fasen INTE ändra på dig. Man måste få vara som man är...

• K.C

Men självklart är man inte alltid glad och kramgullig. Jag känner som du, DEOVTED att man ibland får hålla inne med mycket för att inte bli helt avstängd. Det jag menar är de trådar där man har en annan kontakt med de som skriver och där det kan behövas en kram. Har fasen aldrig tänkt på att nån skulle vara för trevlig.

Svar på tråden Är alla jämt så trevliga?