• Antonia

Är alla jämt så trevliga?

Först tyckte jag att det verkade helt vridet när jag läste vad du skrev Loka. Men efter att ha tänkt efter lite och tänkt tillbaka på vissa trådar jag kan jag förstå till viss del vad du menar.

Jag är en väldigt kramig och rätt känslig person över huvudtaget. Tycker jag om nån tex så säger jag gärna det. KÄnner jag empati för nån el något så säger jag det. Om jag tycker något är fel eller orättvist så säger jag det. Alltså jag har väldigt svårt att hålla mina åsikter för mig själva. Vilket jag känner att jag inte är ensam om heller här inne.

Inställsamma kommentare både i verkliga livet och här har jag inget till övers, varken att ge eller få. Men det är svårare att uppfatta på nätet då man inte känner personen.

Jag tycker att det blir ganska mkt irritation i vissa trådar och många har svårt att respektera andras åsikter. VIlket resulterar i hårda ord och ibland påhopp. Vilket känns jättetråkigt. Tur tycker jag då att det här mysiga gulliga väger upp det andra. Jag kände här från första början att det fanns folk som brydde sig, folk som jag kunde hjälpa oxå. Vi blev lite som en familj.

Jag har numera tre vänner som jag träffat här som jag känner IRL numera. SOm jag har jättemkt gemensamt med och hur kul som helst. Det finns säkert fler men man hinner ju inte umgås med alla så klart.

Folk som slänger ut kramar till höger och vänster kan jag väl tycka inte menar så mkt med dem utan mer betydande mvh eller hejdå och sen namnet. Men folk som skriver att de bryr sig, tänker på en eller skriva kram när en kram behövs och är lämplig då värmer det verkligen!

• Antonia

Ni får ursäkta att jag inte hann läsa igenom medd innan jag skickade iväg det. Såg en hel del fel. Men jag antar att ni förstår och kan läsa, det är ju trots allt huvudsaken. Även om det finns rätt många besserwissrar här inne på BT. :)

Kram till alla som förtjänar en! ;)

• Antonia

Ja det låter ju helt otroligt att man inte får skriva kram och man känner för det och vill det. Hur ska man komma ihåg alla som inte vill ha en?

Ska man skriva en lista att ha vid datorn och kolla igenom vilka som vill och inte. Är vi inte så pass vuxna att kunna ignorera om en kram skrivs. Istället för att bli arg att man fått en kram.

Tycker det låter helt absurt!

Jag skriver kram när jag känner för det, när jag blivit glad om någon hjälpt mig med nåt här på bt eller några som jag träffat inte bara som en hälsningsfras.

Kram till alla som vill ha en :) Jag delar mer än gärna med mig lite, värme och kärlek till de som vill ha och behöver!

• Antonia

Håller med Tean!

blev oxå nyfiken på bilden ;)

• Antonia

Vart ska man söka för att få se bilden? Eller i under vilken rubrik här inne, kollade på gifta och berättelser men hittade inget som börjar på S el j, snälla hjälp el mail på antonia_xwall@hotmail.com tack :)

• Antonia

Fröken Januari,
    OMG! du är bara för mycket!

Svar på tråden Är alla jämt så trevliga?