• raskan

Är alla jämt så trevliga?

alltså jag måste säga att jag tog åt mig för jag skriver alltid kramiz millan i slutet av dom inlägg jag skriver!!Om jag inte svara på nått negativt där jag inte känner att dela ut en kram Kan inte förstå att du ens kan haka upp dig på att skriva ett sånt inlägg???Nästan alla här inne är gulliga tjejer som tycker om att bli stöttade å samtidigt stötta!!!Sen har väl inte du en aning om vilken kontakt tjejerna härinne har med varandra!!Jag måste säga att jag tycker detta va fjantigt riktigt fjantigt!!/millan

• raskan

javisst men nu är ju detta ett bröllops forum å inte ett forum där vi diskuterar viktiga frågor/ämnen eller har jag gått fel????millan

• raskan

w2bsoon... kan ju bara vara mig du menar då jag är den som skriver kramiz millan efter varge inlägg!!!det är liksom en del av mitt nick å har varit i dom åren jag varit på olika forum!!Det stör mig enormt mycke att du kan uttala dig om hurvida jag är ensam eller inte! skrattretande å fruktansvärt upprörande hur man kan uttela sig så! Ja det är ju verkligen tur att vi inte alla är lika /millan som härmed slutar skriva kramiz millan eftersom det verkar uppröra kanske tilloch med verka stötande

• raskan

Devoted!!jag vet inte om jag ska skratta eller gråta??Du kallar mig falsk för att jag skriver kramiz efter mina inlägg!!Har du inte läst vad jag skrivit upptill???
    Aldrig har jag väl tidigare på något forum blivit kallad för den "värsta" kramaren! patetiskt!!!för mig handlar det inte om att vara övertrevlig på något sätt det märks att ni dömmer hunden...
    millan

• raskan

Loka!!!Jag vet att ditt inlägg inte va riktat till mig men jag tog åt mig för att jag vet att jag alltid skriver kramiz å inte för att jag vill smöra skaffa vänner eller är falsk utan bara för att jag gjort det länge å för mig är det ingen big deal.du har inte ens nämt mitt namn i detta sammanhang så no har feelings.Därimot tycker vi helt olika i denna fråga å det är en annan sak./millan

• raskan

W2bsoon...självklart tog jag åt mig då jag vet att jag alltid skriver kramiz vore väl konstigt annars eller????/millan

• raskan

Tror inte att självaste gud kan avgöra genom att läsa ett inlägg på internett om en männinska är falsk eller inte kan man det har man enligt min mening en väldigt speciell gåva typ tankeläsning eller nått liknande!!!

• raskan

tänk att det fortfarande ältas på denna tråd!
    Varför ta åt sig om man nu spyr på kramar det är väl bara skita it!!Jag skriver fortfarande kramiz millan efter dom festa inlägg å till dom som jämför detta med falskhet kan jag bara skratta jag är väldigt ärlig å rak å kan inte förstå att man äns kan dra till med nått sånt påstående!!
    Det är lite roligt, för ett tag sen så öppandes en tråd där det skrevs om hur dålig stämming det har blitt på bt!!!
    Kramiz millan

• raskan

magnus flikka,,,,
    nä jag vet att du inte syftade på just mig jag såg inte äns ditt inlägg då jag skrev mitt
    Jag tog inte åt mig det det va inte därför jag skrev inlägget!!!

• raskan

Ja gissa om jag vill veta!!!!

• raskan

jag har helt klart hittat den hehehe.

• raskan

nä den jag hittade har ett förnamn som börjar på s
    Hihih detta va ju lite skoj vi är alla på tuttjakt!!!

• raskan

ja nu blir jag jätte nyfiken på din!

• raskan

f*n va less jag är på alla dömmande människor här inne som tror att dom är jordens människokännare! Man kan ju tro att vissa har en övernaturlig gåva eller nått som kan sitta å skriva att personer här inne är falska mm pga ett kram eller kramiz! ja jag säger då det!

• raskan

trevlig helg till dig me å till alla andra

Svar på tråden Är alla jämt så trevliga?