• W2Bsoon

Är alla jämt så trevliga?

Loka - jag håller med dig till viss del...

Jag stör mig åxå på alla som skriver "kram" & "kramiz" till höger å vänster. Sådant skriver jag bara till mina vänner å man kan väl omöjligt vara vän med alla människor?! Det blir lite patetiskt. Framförallt finns det några som skriver det i vartenda inlägg, ibland flera gånger i samma tråd... hmmm...

Men att stötta någon, det tycker jag nog att man ska "få". För hur det nu än är finns det ensamma människor och detta är kanske deras enda kommunikationskanal (iofs är det kanske därför dessa människor ser alla som vänner å skriver "kram" å "kramiz" hela tiden åxå ?!?).

Fast det känns samtidigt som att mycket är påhittat (å då ids jag inte spilla tid på att ge mig in i sådan trådar), för hur mycket kan en och samma person råka ut för egentligen?! Ofta är det ju samma människor som har "problem". Nåja...

• W2Bsoon

"raskan" alias "kramiz millan" - det var inte främst dig jag menade, men det var väldigt vad du tog åt dig, en öm tå kanske?! Det finns faktiskt fler än du som skriver kramiz... Men de har du kanske inte upptäckt.

Svar på tråden Är alla jämt så trevliga?