• Secret

MÅSTE gå ner 10 kg på 2 veckor!!!

Jag skulle rekommendera dig att sätta upp ett mera realistikt mål. 10 kg på 2 veckor? Jag tror inte ens att Robinson deltagare skulle ha det lätt att göra det :) Jag tror att det är fysiskt omöjligt. Om det vore möjligt tror jag inte att det skulle finnas några överviktiga personer i den här världen :)
    Men prova någon pulverdiet kanske.
    Jag håller med Ellte, om du skulle försöka göra det omöjliga (i mina ögon), kan det sluta med att du kommer må riktigt dåligt till din "reunion".

• Secret

Trolltott , lite otrevligt inlägg, måste jag säga. Jag visste inte att man MÅSTE ha en djup anledning till att gå ner i vikt. Det är bara att acceptera att visa personer sätter stor betydelse på sitt utseende. Jag tycker att det är helt ok att vilja vara snygg/smal/stor/liten/brun/grön.

• Secret

Visst är det bra att gå ner för sin skull, men vem säger att Eve of Eden inte gör det för sin skull. Om hon vill göra och känner att hon skulle vara nöjd med viktnedgången, gör hon inte det för sin skull?

• Secret

Hon skrev att hon ville gå ner för att vara snygg...varför är det fel?

• Secret

tim , jag håller med dig. Trådstartaren ville ha råd och tips och vissa individer här går nästan till personangrepp.

Eve of Eden, bryr dig inte om de som moraliserar så mycket. Hoppas att du kommer ha det roligt på din reunion

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden MÅSTE gå ner 10 kg på 2 veckor!!!