• EmmaPemma

MÅSTE gå ner 10 kg på 2 veckor!!!

Om det inte fungerar att gå ned de där 10 kilona så kan du ju köpa nya/fräscha kläder och kanske gå till någon affär (typ make up store) och låta dig bli sminkad innan.

Om jag var du skulle jag satsa på att peppa mig själv mentalt istället! Självklart kan man känna sig piggare om man lever hälsosamt (motionerar och äter bra) veckorna innan, men du kan nog knappast räkna med att gå ned 10 kg. Och även om du nu skulle gå på någon svältdiet och faktiskt gå ned 10 kg så är det ju inte säkert att du kommer se "snyggare" ut. Det är stor risk att man ser blek/hängig ut och att huden blir slapp efter en sådan dramatisk viktnedgång.

Mitt tips är att du tar hand om kroppen istället!
    Lycka till .

• EmmaPemma

Trådstartaren gör som hon själv vill .

• Meddelande borttaget
  • EmmaPemma

Har det plocats i den här tråden . Förut fanns det väl en hel drös med trollspekulationer eller har jag drömt det .

• EmmaPemma

Loka:
    det var skönt att höra . Undrar varför det plockades bort. Det är väl bra att "troll" avslöjas så man inte luras av dem fler gånger.... Jaja .

Danni:
    kul att du är nöjd med ditt nya välutbildade liv, men det vore kanske på sin plats att visa andra människor respekt också .
    Att påstå att ingen härinne har sunt förnuft tycker jag är väldigt konstigt! Om du läser alla svar i denna tråd så ser du att vi är flera stycken som har avrått trådstartaren att gå ned så många kg på så kort tid.

• EmmaPemma

Jag håller med Loka och Zippolina!

Svar på tråden MÅSTE gå ner 10 kg på 2 veckor!!!