Annu en trad om p*rr plus sambo
Ja alltsa, jag ville bara hora om NI tycker att jag overreagerar.
Jag har aldrig haft nagot emot p*rr generellt, kan kolla med sambon osv, jag har absolut inga problem med det. Jag har heller inga problem med att han har cirka femton filmer pa datorn. Har aldrig varit 'svartsjuk' pa det satt, jag menar man kan ju 'bli upphetsade tillsammans av det.
Men for ett par dagar sedan nar jag gick igenom fotoalbum pa datorn sa hittade jag 900 (!!!!!!!!) p*rrbilder pa hans dator, liksom tusentals nakna, smala, vackra tjejer. Jag kande mig ratt illa till mods.. jag menar, porrfilm blir man val k*t pa for att man ser folk ha sex, dessa bilder var mer 'tjejen flaker ut sig', sa man tittar alltsa enbart pa tjejen o blir k*t pa henne.
Jag fragade lite om det pa morgonen darpa, absolut inte anklagande utan bara att jag var forvanad over att det var 900 st, ratt manga med andra ord.. han sa att de tar mindre plats an filmer, och att han inte sett de flesta.
Jag fragade inte mer, men det har gnagt i mig lite. Jag gillar liksom inte tanken pa att han ska kolla pa andra tjejer och bli k*t, fraga mig inte varfor jag tycker det ar nat helt annorlunda med p*rrfilm an sadana har bilder, det vet jag inte sjalv.
Sa jag kunde inte lata bli att falla en kommentar nyss, mest skamtsam men med en liten undran bakom anda 'sa du brukade spendera viss tid pa kvallen med att kolla in tjejer (syftade pa hans 900 bilder) och r*nka till dem'? Sjalvklart menade jag 'innan vi traffades', det var liksom underforstatt. Da sager han 'jo ibland, men alltsa jag kan radera 450 st av dem om du vill'.
Da blev jag ledsen, jag menar vadda 450 st?? Sa han ska behalla 450 st for att kolla pa o r*nka till nar han har mig? Jag tycker redan att jag ar valdigt oppen nar det galler sadant har, men det ar val for sjutton en sak att gora det (kolla pa och njuta av) tillsammans an att sitta o r*nka at en annan brud som sitter och sarar pa benen?
Jag blev ledsen o fragade vad sjutton han menade med det, fragade som jag skrev ovan. Da blir han skitsur, deletade alla och sa SER DU? BORTA! Sen hoppade han in i duschen utan att snacka mer med mig.
Ar det har mitt fel, overreagerar jag? Jag har ju aldrig anklagat honom, jag undrade verkligen bara varfor han hade dem? Jag har ratt daligt sjalvfortroende, sa det hjalps val inte av nar jag ser att tjejerna pa alla bilderna ar helt perfekta. Jag som inte ens brukar vara ett dugg svartsjuk, nar det kommer till 'verkliga livet', men jag mar illa nar jag tanker pa att han kanske sitter och r*nkar till dessa tjejer aven nar han ar ihop med mig....
...typ duger inte jag?