• Dallandra

Annu en trad om p*rr plus sambo

Jag instämmer med K.C, tycker inte alls att du överreagerar, jag hade blivit väldigt sårad om min sambo gjorde något sådant!

Vet inte heller rikigt vad jag ska råda dig till... Kan du inte försöka förklara för honom att du tar illa vid dig av detta?

K.C: Jag delar verkligen din syn på porr! Har ju sett dina inlägg i andra trådar

• Dallandra

Jag får hålla med Luka, jag hade heller inte kunnat acceptera något sådant och jag skulle har väldigt svårt för att gå vidare efteråt och försöka glömma.. skulle kännas som han varit otrogen!

• Dallandra

Jag har sett diskussionerna men jag blir så upprörd av sådan diskussioner att jag inte orkat skriva mer än något enstaka inlägg... men jag håller med om varenda litet ord du skrivit ;)

• Dallandra

K.C: Jag har dessutom känt att du redan skrivit det jag velat säga ;) och det känns skönt att man inte är den enda som har dessa tankar..

Du har helt rätt i att man måste tänka i ett vidare och större perspektiv.

• Dallandra

Jag kan tycka att det är läckert att titta på lättklädda snygga killar, ögongodis ;) men inte blir jag upphetsad av det..

• Dallandra

Frances : Skönt att det ordnat sig för dig och att han förstår att han sårat dig!

• Dallandra

Tean : Instämmer, bara för att vissa själva gör detta och uppenbarligen ljuger om det innebär inte det att ALLA gör likadant.. Jag har killkompisar som inte är det minsta intresserade av att kolla porr på nätet eller på video..

Svar på tråden Annu en trad om p*rr plus sambo