stå emot otrohet
Maria Magdalena: (min favvis låt ).
Jag är EMOT otrohet. MEN det kan ju vara så att du har äkta känslor för den andra killen...
En liten berättelse om mig..:
Jag och min förra kille träffades när jag var 16 och han 15... Vi var tillsammans i 10 år! Förlovade och hus.
Jag blev kär i en kille på jobb och han blev kär i mig... Jag viste varken in eller ut... Skulle jag ge upp 10 år för denna kille... (dessutom 5 år yngre än mig...).
Jag och min förra hade det ganska dåligt de sista månaderna (de andra åren hade vi det skitbra). Det tog slut och jag och Patrik blev ett par meddetsamma.
Jag och Patrik bor ihop idag, är förlovade, ska gifta oss... Varit tillsammans i snart 2 år.
Jag ångar ingenting! Även att jag ibland kan tänka tillbaka och tycka att det är väldigt sorgligt att det tog slut. Bara bara för jag tycker det är sorgligt så betyder inte det att jag ångrar det.
Jag är jättelycklig nu och har hittat DEN rätta !
Jag kände nog redan innan jag erkänt för mig själv att mina känslor var slut för min kille... Annars hade jag nog inte kunnat bli KÄR i en annan samtidigt. Men man måste skilja på känslor och attration...
Är du kär eller bara attraherad? Och hur känner den andra killen??? Vill han att du ska "ge upp" ditt nuvarande förhållande?
Jag var kär!
/Hanna