• Hannita

Berätta om bröllop ni varit på...

jag har inte varit pa sa manga brollop, men har komemr mina synpunkter:

DALIGT:

Att inte ha informativa inbjudningar. Vi var precis pa broolop dar vigseln skulle ske klockan 18.15, men nar vi kom dit sa hade de redan gift sig!! de gifte sig utomhus till sdolnegangen, men solnedgangen var vid 18.05 och vigseln var over pa 5 minuter! (De skulle ha skrivit att de gifte sig med solnedgangen, eller for att vara saker pa att alla hann fram, skriva tiden 18.00). Dessutom sa var det ingen middag , men de hade de itne skrivit- vi var super hungriga, men ville inte ga tidigt som de flesta andra gjorde. Det var pa en Fredag klcoan 18.15, da forvantar man sig nastan nagot att ata, speciellt nar man komemr direkt fran jobbet!

-for lang paus melaln vigsel och mat, var pa brollop en gnag da vigseln var vid 11.00 (at frukost endast) sedan at vi middag vid 4 tiden, trodde jag skulle do av hunger.

-presentoppning gar bort.

BRA:

blandad bordsplacering, men att man sitter antingen mitt emot eller hyfsat nara nagon man kanner. Garna efetr alder, det blir roligast da, sa vanner och kusiner typ ihop och sedan de lite aldre ihop osv.

-ha tillrackligt med vin till maten och vatten!

- en kunnig DJ som spelar all sorters musik som tom aldre kan dansa till.

-en lek eller nat kul vid slutet pa middagen efetr alla tal. sa gasterna komemr igang till dansen.

• Hannita

(oj vilken kass stavning- jag ber om ursakt!!)

Svar på tråden Berätta om bröllop ni varit på...