Långt brev.......
Ett hjärtligt tack till alla kloka svar, det kan verkligen behövas ibland. En god fortsättning förresten på det nya året vad det nu kommer innebära.Tråkig början med Asienkatastrofen dock. Gällande mitt och min sambos förhållande så tror jag fortfarande att jag befinner mig i en treårskris, snart 3,5 årskris. Jag velar fram och tillbaka, och det är väldigt frustrerande att aldrig riktigt komma fram till den bästa lösningen. Ena stunden skulle jag flytta, jag hade en lägenhet på g, men i nästa skulle jag stanna och nu igen så känner jag att det skulle vara skönt att bo själv ett tag men att vi fortfarande är tillsammans men att vi börjar om från början igen och data, vet inte om det är den bästa lösningen. Min sambo gillar inte detta då han förlorar på det ekonomiskt men just nu känns det som om jag inte har något val, håller på att explodera av frustration. Och allt vi gör här i livet kan inte ge något annat än erfarenhet, vilket förhoppningsvis leder till att man blir visare. Fortsätt gärna att skriva ni anar inte hur mycket det hjälper mig och det är även roligt för mig att kunna hjälpa andra. Att man får vädra av sig lite. kram Nikki