• Lukaz

Sexuella Avvikelser/Fantasier?

Trevligt med forum där man på ett artigt sätt kan diskutera saker som man annars kanske inte direkt gör på kompisträffen eller släktmiddagen :)

Vet inte om det är så originellt, men jag tänder oerhört på tanken att ha ana_lse_x med min fru. Hon kan faktiskt tänka sig att prova säger hon. Samtidigt vill jag att det blir en behaglig upplevelse som vi båda njuter av. Är inte förnedrar eller smygbö_gtypen.

Vi är nog båda lite för oföretagsamma för att det skall komma till skott här *ler*
    Verkar annars som åtminstone en del par praktiserar det med framgång och njutning.

Några tips eller nåt att tänka på?

• Lukaz

Tack för alla svar angående ana_lsex.
    Tror vi har chansen att lyckas. Jag är inte den där por_rskadade typen som tror att det bara är att trycka in den och köra utan beredd att ge det all tid i världen. Om det är som ni säger att även hon kan njuta av det så kan jag inte se varför det väcker så starka känslor av "onaturlighet" hos vissa. Det är ju i högsta grad en erogen zon. och med hygien och omtänksamhet så varför inte få njuta av HELA kroppen?

Läste att nån tyckte det kändes "konstigt" eller "underligt" Vad jag har hört på nätet skall det obehaget försvinna om man håller ut lite. Sen är det nog grymt svårt att hålla ut om man är överkå_t. Kanske testa ana_lsex när man laddat om och frugan haft orgasm och slappnat riktigt? Typ på söndagsförmiddagen eller nåt.

En vacker dag händer det ;)

• Lukaz

Handlar inte om att "hon skall ställa upp" Den sex jag menar är om BÅDA vill... och det verkar vara så även för ana_lsex att det finns tjejer som gillar det och inte bara "ställer upp".
    Håller med dig annars.

• Lukaz

Då är vi rörande överens...

Svar på tråden Sexuella Avvikelser/Fantasier?