• Laguna

    Sexuella Avvikelser/Fantasier?

    blivande fru J:
    Jag har blivit det innan (med mitt ex).

    Har nu med min sambo faktiskt använt handbojor (i duschen ). Fast bara en gång... Jag fattar egentligen inte varför vi inte gör det igen.... Det blir liksom aldrig av. Så det blir samma hela tiden...
    Just det där med att binda fast vet jag (tyvärr) att min älskling gjort med sitt ex... (Vi pratade om sånt en gång precis i början. Varför är man så dum som pratar om sånt...?) Så om jag skulle binda eller bli bunden så hade jag bara (kanske) tänkt på att han gjort det innan...
    Förlåt, tråden handlade inte alls om ex så jag ska sluta prata om det hahaha...

    Ibland när vi har sex i soffan så låter vi persiennerna stå lite på glänt... Så att möjligheten finns att någon kan se oss.. Det är lite spännande .

    Ser fram emot sommarsemester, då SKA jag/vi ha sex på balkongen för första gången! Min fantasi hihihi...

  • Laguna

    Stranden har jag oxå alltid velat "testa". men har aldrig vågat eftersom det är rätt öppet... och sanden....
    Men det får kanske bli det i sommar med .

  • Laguna

    Tvättstugan kan rekommenderas !!

  • Laguna

    Sibyllas toalett HAHAHA. Ursäkta jag skrattar men det är ju skit coolt!

    Under vatten ja... På tal om det... Jag och Patrik hade sex i en swimmingpool i sommras (skithäftigt)! Där var ingen där men det var mitt på dagen så vem som helst hade kunnat komma... Men han tog mig bakifrån.

  • Laguna

    Ei saa peitää :
    Hahaha..... ja där får man väl lite skydd.

    Jag bor i Helsingborg men har varit på Gotland många gånger. ÄLSKAR hela Gotland .

    /Hanna

  • Laguna

    Jag var med om något (som jag upplevde) skrämmande när vi hade sex i bilen...

    Det var vinter så det var alldeles mörkt ute... Körde till en drivingranche (golf) och parkerad i lite skymundan... När vi precis var klara (men inte hade fått på oss kläderna) så kom det en bil som körde runt vår bil liksom..
    Sen körde den rakt fram mot oss och stannade 2 cm från vår bil och lös in med värsta stålkastarljusen från bilen rakt in i min bil. Så stod dom jättelänge. Min sambo blev förbannad (men stannade i bilen).
    Det var så obehagligt liksom att precis haft sex och satt där helt naken och så lyser den bilen in i vår med helljus... MAn kände sig lite utlämnad på något sätt... Visst är det lite kul att "man kan bli påkommen" men detta kändes obehagligt..

    Annars var det ju en trevlig biltur !

  • Laguna

    Tant Pernilla:
    I vilken månad är du gravid i ?

    /Hanna

  • Laguna

    Jag gillar nog både och... Vara dominant ibland och ibland tvärtom.
    Men känner mig fånig ibland...Måste skärpa mig och bli lite mer våglig... Men min sambo är inte så "våglig" han heller så vi är på samma nivå

  • Laguna

    K.C:
    Jag håller faktiskt med dig! Jag vll absolut inte se någon annan ha sex. (Hade ju inte svimmat precis men kännt mig lite besvärad..)

    De "offentliga" ställena vi haft sex har liksom ingen kunnat komma (nästan..) men det har ändå varit lite öppet och offentligt.
    Typ tvättstugan på egen tid är ju ingen annan som kommer... Bilen när det är mörkt är oxå ganska säker plats (ja förutom det jag berättade lite längre upp här..). Jag skrev oxå att vi ibland har persiennerna lite öppna, men det är väl knappt någon som kollar in i vår lägenhet men det är ändå lite spännande

  • Laguna

    Imorgon efter jobb ska patrik ut och prova sin kusins nya bil. Jag har sagt att han inte får komma hem förrän 19,30.
    Då ska jag ha gjort lite god mat (räkor, cremefraiche och lite annat gott) ha en flaska mousserande på kylning. Tända värmeljus hela vägen från hallen till köket och sovrummet. Ha något snyggt på mig under och hoppas på att det blir något trevligt efter maten och vinet

    Vad tror ni om det?

  • Laguna

    hahaha usch ja fy. Jag hade blivit röd i huvudet bara av att se dom (se mina inlägg i "Rodna"....hahaha.

    Lagom är bäst !

  • Laguna

    Glömde säga att innan maten så ska han få ta ett varmt bad med något läskande i handen

  • Laguna

    hoppas bebbsen05 har rätt för det låter ju bra!

    Jag har själv inga barn så jag kan tyvärr inte ge råd och tips...

    /Hanna

  • Laguna

    hahaha, ska undvika ordet k*nky !

  • Laguna
    fredag!!!!!!!!!! Ikväll ska jag överraska. Lite snygga underkläder och en god middag... Planerar för fullt!
  • Laguna

    Loka:
    Go for it!
    Han kommer bli överraskad och glad och k*t hihi...
    Så öppnar han dörren och så står du där i underkläder. "Welcome darling "

    Det är roligt när man överraskar! Det behöver inte vara stora grejor alls, men bara det att man tänkt efter och vill göra något speciellt för sin älskling.

    Vi har inga barn...
    Så ikväll (samma som tidigare inlägg..) ska Patrik komma hem kl 19. Tänkte ha några scampi frästa i vitlök och sambaOlek. Sen har vi en sån där inomus grill så jag tänkte grilla en bit kött med god sallad, potatis och sås. Lite mousserande till förrätt och en flaska rött till varmrätt.
    Tänk om vi blir så mätta att vi inte okrar göra något sen hahaha... Det är väl ingen risk . Hoppas jag...

    Viktigaste är det sköna badet som han ska ta när han kommer hem för att bli helt avslappnad... Ooo vad gött med fredag!

  • Laguna

    Loka igen:
    Det behöver ju inte vara en fredag... Du kan överraska vilken dag som helst!!
    Ge han ett glas gott vin eller något direkt han kommer in.
    Oj låter som det måste vara alkohol med i bilden. Det menar jag absolut inte!! Men jag tycker att det blir mer stämmning på något sätt när man skålar... Svårt att förklara...

Svar på tråden Sexuella Avvikelser/Fantasier?