• Brud -05?

    Orolig eller ej?!

    Jag skulle idag stänga av vår gemensamma dator och hans mail var uppe och då råkade jag se ett namn som jag inte kännde igen och stängde därefter ner mailet.
    Han har aldrig nämnt henne, hon bor i ett annat land, men han avslutade brevet med puss o kram (det var i princip det jag tyvärr hann se innan jag stängde av). Snokar aldrig i hans grejer och önskar att jag inte hade sett detta heller, men kan inte slå bort tanken om detta.
    Jag litar på min fästman, men kan fortfarande inte sluta undra vem tjejen är, varför han aldrig har nämnt henne och varför han slutar sin mail till henne med puss och kram, när han själv säger att han bara gör det till mig!
    Usch, vad jobbigt. Kommer inte kunna sova inatt. Och jag vet inte hur jag ska säga det till honom heller, för då tror han att jag har snokat och läst alla hans mail...

    Vad kan jag göra? Försöker verkligen att inte tänka på det, men ändå så kommer orostankarna... man har ju hört en del skräckhistorier om par som levt tillsammans hur länge som helst och allt bara har varit en lögn... dessutom är hans far inte den ärligaste när det gäller sånt här...
    Och nästa sommar ska vi gifta oss!!!

    Vad ska jag göra? Några goda råd? Nån som varit med om nåt liknande?

  • Svar på tråden Orolig eller ej?!
  • Brud -05?

    Ja, jag måste nog göra det.
    Men skulle han verkligen säga om det inte är en kompis? F...N, jag har ju aldrig nånsin haft nån som helst tvivel på honom och helt plötsligt vet jag inte om jag ens kan tro på hans svar...
    Men, som ni säger... jag kan verkligen inte låta detta vara utan ta det med honom "lättsamt" och se vart det leder...puuuuhhh...

  • Brud -05?

    Hej Laguna!
    Frågade och han sa att det är en kompis sen ganska långt tillbaka, men att han bara inte har tänkt på att säga nåt och att puss o kram bara var ett misstag...han var stressad när han skrev mailet...
    Så jag får ta och lita på det svaret för jag litar på honom.
    Tack för att du frågar. Det känns faktiskt lite bättre nu.
    Kram!

Svar på tråden Orolig eller ej?!