BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
Mycket bra Agnelia :) Ny tråd behöver vi...
Mycket bra Agnelia :) Ny tråd behöver vi...
Godmorgon!
Skickar samma meddelande hit ifall ni inte läser den gamla :)
Måste ju bara berätta att jag hittade 2 st nya bröllopstidningar igår som jag köpte! En "allt om bröllop" och en "bröllopsguiden" tror jag att den hette... så jag har suttit och bläddrat nu på morgonen...
Trevlig 2:a advent tjejer!
Jag hoppas att November04 kan.... jag är så nyfiken på att höra hur hela dagen var..och se massa kort såklart!!!!
Problemet med att vänta är att det kanske är svårt att få ihop en träff detta år :(
Tråkigt att ingen kan i december.... men visserligen kan ju vi alltid träffas :)
Vi hann ju inte prata så mycket sist!!!!
Den 20:e jobbar jag ju till kl 18... men den 21:a i så fall! Inte för jag vet om det är några fler som kan då.... men jag och Agnelia kna väl som vanligt.. (har vi inga liv eller???)
Ha en bra onsdag :)
Jag jobbar också till kl 16.00
Det låter alldeles utmärkt... lite lagom julstämning :)
Fredag, och jag är ledig.... har bakat och slagit in en massa julklappar!!!! Känns kanon med långhelg :)
Ska fira min födelsedag på lördagen och gå på Lucia konsert i globen på söndagen...
Trevlig helg tjejer!!!!
feb05, jasså först nu har du fått bekräftelsen.... undra då när jag får min!!! Fick du dem samtidigt? Både lokalen och kyrkan???
Jag tänkte ringa dem i januari och tjata lite...skyller på att jag ska ge dem min nya adress :)