BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
Det lutar åt BT träff torsdagen den 3 mars...
Det lutar åt BT träff torsdagen den 3 mars...
Jag har också haft en trevlig helg...jag har ju träffat min m2b äntligen... och nu har han åkt igen :(
Så nu är det bara att längta tills nästa helg......
Så jag ser fram emot Bt träffen på torsdag...
Vill ni så får ni hemskt gärna komma hem till mig!!!! Jag är ju själv hemma som vanligt.....
Annars tycker jag också fika.... det är inte ekonomiskt att vara arbetslös :(
Hur länge levde sista tråden???? Ser att det närmar sig 3 månade med denna tråd också..... Det går fort :)
Ja, om ni andra också vill så är ni hjärtligt välkomna hem till mig.... Ni kan ta med lite ätbart, så finns det kaffe, te och kaka till senare!!!
Agnelia, du har mail :)
Vilka kommer imorgon då???
Vill ni komma till mig eller??? I så fall skickar jag ut mail med adress och karta...
Hej tjejer.,...
jag har skickat mail till er... är det någon som inte har fått något så hojta till här eller skicka ett mail till mig, linatennare@hotmail.com
Elfva,
det går alldeles utmärkt att parkera bilen i vår carport...
Hoppas att sambon snart mår bättre så att vi får se dig (och magen) ikväll!!!
Stråla, du kan komma när du är klar.... vi lär ju börja runt 17...men vi brukar vara ganska duktiga på att sitta och snacka i 3 timmar eller så.....
Stråla, vad kul.... du är så välkommen så :)
Jag får tacka för besöket...vi hade verkligen trevligt tycker jag!!! Det blev mycket snack :)
Ja, tiden rann iväg.... Vi får helt klart göra om det!!!
Kram
Allt som stod på bordet var ju till för att ätas upp :) Jag är bara glad att ni tyckte om det....
Ja, det har hållt sig vid liv länge nu.... Men vi fortsätter väl så länge det går :)
Jag har i alla fall premiär skrivit i nästa tråd....