Inlägg från: augustibrud05 |Visa alla inlägg
  • augustibrud05

BTträff i Västerås!!! Ny tråd...

yamman hej och välkommen hit!
    Oj vad det har skrivits idag, man är borta ett par timmar sen har man flera sidor att läsa ikapp. Men det är ju jättekul förstås.

Tänkte höra vad era blivande ska ha på sig på bröllopet? hyra eller köpa?
    Jag har min klänning och barnen har sina jättesöta kostymer fattas bara rosa flugor. Min blivande har tittat och provat frock coats på Ruths högtidskläder.
    Men han har inte bestämt färg, benvit eller grå. Men på mässa nu pratade jag med tjejerna från urulas och dom var ganska mycket billigare på exakt samma kläder. Dom hade även en frock coat i mörkbeige, den var jättesnygg så han ska kika på den.

• augustibrud05

Vi är ganska ofta i eskilstuna, vart hittade du den affären och vad heter den.
    På ruths kostade den att hyra ca 3000.
    Då är det ju värt att hyra i eskilstuna

• augustibrud05

Tack snälla du
    Då blir det att åka till eskilsuna.

• augustibrud05

Brud aug 2005:
    jag var inne på saras brud och fests hemsida, och vad jag förstog kunde dom ta hem det man önskar. Är det inte så, vi vill ju ha den som är benvit, då min sambo är mörkhyad kommer det bli såå snyggt.

• augustibrud05

stråla: åhh vad fint jag som älskar rosa och ska ha mycket rosa på bröllopet, älskar det dock inte riktigt lika mycket som hon i big brother

Nu ska jag snart iväg till jobbet har en lång jobbarhelg framför mig, men är ledig mycket nästa vecka istället.
    Var träffen på tisdag så tror jag nog att jag kan komma.

• augustibrud05

Hej alla , kul att en tärna hittat hit!
    Åh vad gott med kladdkaka
    Jag har precis hällt upp ett glas rött åt mig, barnen har gått och lagt sig och min sambo jobbar. Jättetråkigt enda kvällen jag är ledig då måste han jobba och imorgonkväll jobbar jag.
    Elfva: vad skönt med akupunktur, jag kan rekomendera det som smärtlindring under förlossningen, det och mycket lustgas

• augustibrud05

Snöret: grattis till jobbet vad kul,
    Stråla: Vart ska du kolla på frisyrer?

Angånede träffen så spelar det ingen roll för mig heller vart det blir bara det är så vi kan sitta alla tillsammans.
    Ska bli kul att se er alla, blir ju min första träff med er.

• augustibrud05

Hej!
    Vi ses innanför entredörrarna på punkt.
    Kalle på spången blir bra, har inte varit där sedan jag flyttade hit dvs. ca 6 år sedan. Har varit hemma med sjuka barn idag så det ska bli skönt att komma ifrån en stund

• augustibrud05

Hej!
    Tack för en trevlig fika,det får vi göra igen
    Grattis Emrika till pojken.

Brud aug 2005: Kul att det gick så bra med slöjan och att du blev nöjd.

Vad var det fotografen i skultuna heter?
    Ska nog kontakta honom.

• augustibrud05

Tack snälla du!

• augustibrud05

Åhh vad glad jag är, nu vet jag vem som ska hjälpa mig att göra make upen på bröllopsdagen. En kompis som snart är färdigutb. make up artist/hudterapuet (eller vad hon nu ska kalla sig). Om två veckor ska hon lära sig att göra brud make up. Hon blev jätteglad när jag frågade om hon ville hjälpa mig och min tärna. Så skönt då är det bara håret som jag får åka iväg på morgonen och få fixat.

Förresten vet någon vad som händer med min salong 1 strå vassare? Åkte förbi häromdagen och det såg ju igenbommat ut, kanske dom renoverar eller något, byter lokal kanske?
    Ha en trevlig helg

• augustibrud05

Brud aug 2005:
    Ha det så jätteskönt på semestern, hoppas du kommer iväg med planet snart

• augustibrud05

Hallå! Det är väldigt lugnt och tyst i den här tråden, hoppas att allt är bra med alla.
    Jag är hemma med sjukt barn igen så jag har inte så mycket att göra. Borde väl planera bröllop, men har lagt det lite på hyllan. Vi åker på skidsemester 3 mars-14 mars, när jag kommer hem därifrån ska jag ta tag i det som är kvar och det är ju ganska mycket

• augustibrud05

agnelia: vad rolig du är du har ju mer grejer avbockade än jag har, börjar könna mig stressad nu

Såklart jätteroligt att du blev nöjd med slöjan.

stråla: Hur var tårtan? Vart provsmakade ni den?

• augustibrud05

Jättefin slöja Agnelia!

• augustibrud05

november04: sådana grejer gör jag hela tiden, nu börjar min stora kille Junior 5½ år bli trött på sin snurriga mamma.

När Junior var 2½ och eliott nyfödd och vi skulle iväg till daggis på morgonen, alla var påklädda och vi gick ut i trapphuset. Då säger Junior som inte kunde prata så bra ännu- men mamma jag har ju inga skor. Mitt i vintern var det här...

• augustibrud05

oj jag var ju inte färdig, värst var nog när jag höll på att glömma Eliott på Juniors dagis...

Eliott var nyfödd och satt i sin maxi cosi inne på dagis, jag och junior går ut i tamburen för att klä på oss, sen ropar vi hej då till fröknarna, som i sin tur undrar om vi inte ska ta Eliott med oss.

Nu är junor så stor och tycker att mamma är världens snurrigaste, säger ofta men mamma kan du inte komma ihåg någonting själv, då jag ofta ber honom om hjälp att komma ihåg vissa saker

• augustibrud05

en träff vore ju inte så dumt, det känns som jag kommit av mig helt i min planering så det skulle nog vara bra att få lite inspiration igen.
    Nästa vecka kanske sen är jag bortrest 3-15 mars på skidsemester i fjällen ska bli så roligt.

• augustibrud05

Tror nog inte att jag kan komma på någon träff nästa vecka iaf.
    Måndagkväll jobbar jag, tisdag skriver jag antagligen matteprov, onsdag packar jag inför skidsemestern
    torsdagmorgon åker vi
    Oj vilken abstinens jag kommer att, utan dator i 13 dagar

• augustibrud05

Hej!
    Tänkte bara säga hej då!
    Imorgonbitti åker vi till fjällen, till Storlien. Ska åka massor med skidor och gå på after ski och ha trevligt med familj och vänner.
    Vi får ta en träff till när jag är hemma igen, då måste jag sätta fart med all planering. Ha det bra, Monica

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...