Jag är så olycklig
Har varit i din sits. bodde med min kille (ex) i Schweiz och båda gjorde slut efter några år. Jag valde också att lämna allt och flytta hem till mina föräldrar i malmö. I början var det ett helvete och jag ringde honom flera ggr, men varje gång var han besvärad och jag blev ännu mer knäckt. Sen sade han att han också ville bort från allt, då han inte helt kommit över mig, så han åkte till USA i 6 månader, och då bestämde jag mig för att gå vidare. Jag fick enorm hjälp av mina föräldrar då jag hela tiden hade nån att prata med, de lagade god mat och tog hand om mig. Jag började plugga på IHM-business school och där träffade jag en massa nya vänner och träffade med tiden pappan till mitt barn. DÅ hörde mitt ex av sig och ville träffa mig igen, men då sade jag att jag redan blivit gravid, vilket var sant. MEn sen dess har vi ändå hållt kontakt under alla år. Vi båda behövde bearbeta och fråga en massa frågor.
Var glad att du bor hos dina föräldrar, försök hitta nåt jobb och vänner du trivs med, så försvinner sakta tankarna på exet mer o mer.