• Alexa44

    Hjälp! Kärlek!

    Oj oj oj, vad jag har svårt att sitta stilla. Det känns som jag har sockerdricka i hela kroppen. Jag tror nämligen att jag är KÄR och det var flera år sen jag kände så här senast. Härligt men extremt läskigt, tycker jag. Jag och en kille på SprayDate skrev till varann i ungefär en månad & började sen prata på telefon. Sen träffades vi första gången för ungefär en vecka sen. Vi tog en promenad och gick på restaurang, sen skulle vi gå vidare och "hamnade" hemma hos honom. Där drack vi vin och pratade, sen sov jag över. Vi hade inte sex då men det var så härligt att ligga bredvid honom, tätt intill. Sen kom jag över till honom dan efter (hans förslag), han bjöd på middag och vi pratade och lyssnade på musik (= gemensamt intresse) och sen sov vi bara någon timme den natten av lätt förståeliga skäl. Han ville ses dagen efter, men jag kunde inte så vi sågs i torsdags + i fredags. Jag blir glad av att vara med honom och han är "min typ" känns det som. Men hjälp, hur ska jag gå vidare nu? Är så nojig och rädd för att bli sårad igen + att jag inte riktigt vet när det är lämpligt att ta upp frågan om han vill ngt seriöst med mig osv. Snälla, har ni några tips? Jag vill träffa honom snart igen! (Känner mig som 17 år igen).

  • Svar på tråden Hjälp! Kärlek!
  • CyberPet

    Jag är nog rätt rak på sak och vill veta på stubinen om de är seriösa. Är de inte det, så vill jag veta det för att avgöra om det är något att lägga ner mer energi på. Jag skulle absolut säga något i still med "Har herrn ärliga avsikter med mig, eller leker ni bara med mitt hjärta?" och se hur han reagerar.

    Även om han är seriös kan det ju gå åt pipan i alla fall, men då kanske man försöker lite mer för att det ska funka om det knakar lite. Är han däremot inte seriös alls, så vettefan om jag skulle lägga ner mycket energi och känslor på honom. Man lever bara en gång!

    Petra

Svar på tråden Hjälp! Kärlek!