• HanOchJag

    Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

    japps.självklart..skulle va skit kul..*ler STORT*
    Jag har faktiskt en liten sak att tipsa er om..Förmodligen vet ni redan om det men jag säger det ändå..Var i stan idag och kollade pärlor och annat kul som man kan ha att pyssla/inbjudningskort osv med. Hade tänkt att gå till Panduro hobby eftersom man tror att det är enda stället.Men blev tipsad om ett annat ställe häromdagen (där jag varit innan men sortimentet var ej så stort då) Om ni vill ha billigare papper och roliga ting till era placeringskort osv så borde ni gå till IN-EX vid gamle port (kopparmärra) finns nästa allt som finns på panduro där men till ca 1 3dje del av priset..Tror ni jag blev lycklig och shopping galen.. =0)

  • HanOchJag

    muminlina kan förstå det..Sitter här själv och "bara" funderar..Och redan är jag helt förundrad över vilken summa det kommer att kosta med ett bröllop. Men lokal är kanske inte heller det som man tycker är viktigast..Har man bara pengar till allt annat runt omkring så kan man lätt göra en liten och kanske inte så vacker lokal till ett underverk.. =0)

  • HanOchJag

    eller hur..den är bara sååå underbar...Hjälper ju mycket att där är så billigt oxå..känns lite lättare i plånboken då oxå..*S* man vet att man har pengar till så mycket mer.

  • HanOchJag

    Titrania tycker synd om dig med din förkylning..kanske borde kolla upp den hos fabro doktorn..finns en massa "förkylningar"som går nu där man behöver penecillin eller antibiotika för att bli av med den..hoppas du kan förlja med på torsdag..Jag ser framemot att träffa er alla..

  • HanOchJag

    Titrania syr du dina klänningar själv?? sitter här och funderar på "mina" Skulle så gärna vilja sy dom själv, men tror jag lästa här att det betyder otur eller nåt..Är det det om ens mamma syr den för en oxå..*S* Har ni några hemliga sidor där man kan hitta mönster och sådant kul till sina tärneklänningar osv??

    Var det kl 11 på torsdag vid kopparmärra??

  • HanOchJag

    muminlina Linda heter jag.. Hur vet jag vem alla är? Och vad heter ni???

    Titrania aha..okej..då är det så man ska göra *S* vill ju få min klännign exakt så som JAG vill..

    smilie är det fortfarande vintergrejor som gäller på Ullared eller börjar våren och sommaren att trilla in där..Futsingen va kul att åka dit..kanske skulle ta och övertala mannen snart.*ler*

  • HanOchJag

    Jag kan ta med lista på årsdagarna.Men har nog tyvärr inte betydelsen..vill du ha den på svenska?

  • HanOchJag

    åhh vilken tur..*lättad*hittade dom på engelska men jätte konstiga årsdags namn..hoppas att din är bättre.

  • HanOchJag

    Titrania aha..tack så mycket ..då vet jag..Har ni alla barn eller bara 2??eller ja 3 med mig..*S* kommer dock själv då den Lilla/storan kan bli en handfull speciellt då man sitter i samtal..*S*

  • HanOchJag

    Titrania va mysigt..alltid härligt med barn snack..även om man kanske inte kommer så mycket längre än snack för tillfället..Tar ju ett tag innan man får den lilla/e.Här snackas oxå om mer barn (har redan 2) men JAG längtar tills nästa..
    Bebis lucktar såå gott..*S*

    längtartillaug va kul med en till nybörjare..*S*

    Längtar tills på torsdag..
    Ska bli kul att träffa er tjejer,..

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare