hypokondri? jag mår så dåligt!!!
Jag mår så fruktansvärt dåligt idag. Jag sitter och gråter för att jag tror att jag inte kan få ha det så bra som jag har det.
Jag älskar min sambo över allt annat, vi har det underbart ihop och vi har börjat planera vår gemensamma framtid i stor skala. Men jag vågar inte tro att det är sant, så nu har jag fått för mig att jag snart kommer att dö.
Lyssnade på ett föredrag om AIDS igår, det talades om ett av de symptom man kan ha om man har AIDS; svampinfektioner i vaginan. Det har jag haft rätt ofta det senaste åren. Alltså är jag nu helt säker på att jag har AIDS nu. Egentligen har jag ju ingen större anledning att oroas av det, men jag kan inte sluta tänka på det. jag googlar på symptom och tycker plötsligt att jag känner igen mig i allt..
Ni kanske tycker att jag borde testa mig och allt är ur världen, men felet ligger nog tyvärr inte där. Läste nyss en arikel om MS och genast är jag nu både sjuk i MS och AIDS.
Min stackars pojkvän håller på att bli galen på mig, för jag vågar inte ha sex med honom efetrsom jag är rädd för att smitta honom och så känner jag mig äcklig med mina sjukdomar. Min mardröm är att jag även ska ha förstört hans liv.
jag måste verka jätteknäpp, men jag vet bara inte vad jag ska göra