• Bride M

hypokondri? jag mår så dåligt!!!

Jag känner igen mig i det du skriver, har haft en period bakom mig av sådana tankar. Du ska veta att du inte är ensam!

MEN DU MÅSTE TA TAG I DET HELA OCH VÄGRA ACCREPTERA DESSA TANKAR!!!! ja det är så du kan komma bort ifrån det, jag har också känt mig "för lycklig" och rädd för att mista allt!!!!men efter flera analyser har jag kommit fram att det handlar inte om sjukdomar, för senare kan du få andra tankar som att andra ska dö osv...
    UTAN DET HANDLAR OFTA OM EN INLÄRD NEGATIV TANKESÄTT, det låter konstigt men gå på terapi.....helst beteendeterapi. Har själv inte gått, men läst en massa böcker och kämpar ofta bort tankarna. Så det är inget som försvinner på en dag utan DU MÅSTE INSE PROBLEMET, ANALYSERA ORSAKEN OCH SEN BEARBETA BORT DET! det kommer gå, jag lovar....kramar

• Bride M

tips:Du är värd att vara lycklig! tänk på det och sluta googla!!!!!det är det värsta, för då blir det värre-i know!

• Bride M

ja sök en terapeut,
    För även om du får ett negativt hiv svar, kan det hända att det dyker upp något annat du oroar dig över!
    kramar

Svar på tråden hypokondri? jag mår så dåligt!!!