Vad är det med karlar? (sex)
Jag tycker iofs inte att detta är en fråga om spontanitet eller ej. Självklart är vi olika, och det finns säkert massor av tjejer som är "spontana" vad gäller s*x.
Man kan knappast dra alla män över en kam. Den här typen av beteende har i alla fall inte min sambo (tack och lov).
Kay:
förstår verkligen att du blir arg på din sambo. Hur spontan man än är som person så är det ju inte rätt att låsa in sig på toaletten när ens barn står utanför och bankar (man får ju tänka på att även barn blir stressade och har rätt till en "normal" morgon). Att komma försent till jobbet bara för att man fick lust att ha s*x är ju knappast heller godtagbart....
Så som jag sagt tidigare så tycker jag inte att det är en fråga om att vara spontan, utan snarare handlar det om sunt förnuft och respekt!
Sedan håller jag absolut med dig om att det ofta är svårare för tjejer att slappna av (och få ut något) av några minuter s*x under en stressig morgon då man istället borde äta frukost, göra i ordning sig, klä barnen osv.
Tycker absolut att du skall prata med din sambo. Enligt min åsikt har han ingen som helst rätt att bli sur på dig - det visar bara brist på respekt .