• Kay

Vad är det med karlar? (sex)

Har precis ätit frukost. Vi ska åka till dagmamman om 35 minuter. Lilltjejen springer runt hela huset....
    Då kommer han och börjar initiera sex! Sen blir han sur när jag inte vill under de här förhållanden. Visst, vi kan låsa in oss i badrummet, men jag vet hur det blir! Lilltjejen kommer att stå utanför och skrika "Mamma!"..... Sen är tidsfaktorn en jättestor grej för mig. Jag kan helt enkelt inte slappna av då! Och det är ju för tjejer en ganska stor förutsättning, eller hur?! Och att komma försent existerar inte i min värld!

Ville mest bara skriva av mig lite....badrummet är upptaget just nu av mannen som tar en kalldusch....

• Svar på tråden Vad är det med karlar? (sex)
  • Kay

Tack för allas synpunkter. Det är bra att få höra åsikter både från min sida och från andra sidan.
    Vi har inte pratat om det den här gången. Livet har bara återgått till det normala och det har runnit ut i sanden. Anledningen till att jag inte tagit upp det är för att vi haft diskutionen tusentals gånger under våra 10 år tillsammans och han kan bara inte acceptera att jag inte funkar under de premisserna.
    Zippolina, att jag satt vi datorn och skrev berodde på att badrummet var upptaget. Jag kunde inte borsta tänderna, lägga make-up eller nåt. Var redan påklädd. Datorn stod på och jag ville skriva av mig. Så det var inte att jag valde datorn före sex....

• Kay

felicia6, Jag blir inte sur över att hans invit. Tycker det är rätt mysigt att småhångla lite men känner inte att det måste leda till sex alla gånger. Det var när jag sa nej till att gå vidare som han blev sur.

Jag tror att överskriften var det som flest hade åsikter om. Det är mer ett uttryck som man kanske säger i talspråk men blev helt fel i skrift. Självklart säger jag inte att alla karlar är likadana. Jag förstår mycket väl att det även finns kvinnor som fungerar så - och karlar/kvinnor som inte fungerar så.

Tack ialla fall för allas åsikter.

Svar på tråden Vad är det med karlar? (sex)