• Josephine1

Namnförslag till två små tvillingflickor!

Hej allihopa!

Jag är gravid och väntar enäggstvillingar, två små flickor:) Jag som alltid velat ha en dotter sen jag varit liten flicka, och nu får jag t om två på köpet! Ibland slår verkligen drömmar in :) Även om jag skulle bli lika lycklig och stolt om det varit två små grabbar:)

Iallfall, nu behöver jag och min sambo namnförslag!
    Jag vill att min ena dotter ska heta antingen Isabella eller Isabelle, men kan verkligen inte bestämma mig vilket som är finast!

Själv heter jag Josephine Ella Aurélie
    ( de franska namnen och stavningarna pga min mamma är fransyska)
    Tänkte kanske ta något av mina namn?

Kom gärna med massa namnförslag, så kul att höra vad andra tycker"

Kram på er och god jul! Josephine

• Svar på tråden Namnförslag till två små tvillingflickor!
  • Lina L

Hihi! Min kusin har nyss fått två små enäggstvillingar som heter Alice och Felicia. Det är gulliga namn tycker jag!!

• Hannita

Grattis-

Jag tycker Isabelle & Amelie vore fint.

Gillar aven Zoe, Klara, Alma, Josephine, Agnes, Olivia/Olivie.

• robbans flicka

Mina namn förslag:

Frida
    Maria
    Elice
    Ella
    Sandra
    Josephine
    Jennifer
    Stephanie

• shalimar

Om jag någon gång får en dotter så blir det nog en Francesca. Min lillasyster fick en dotter för ca två månader sedan och hon heter Elina Lucky Nikki (tilltalsnamnet är Nikki). Andra namn jag gillar är Michelle, Sandra, Yvonne, Aurore, Jasmine, Susannah, Rebecka, Judith, Mary, Jane, Laura... klassiska och internationellt gångbara namn mestadels...

• myself

Ella tycker jag är ett jätte fint namn. Kanske det skulle passa ihop med min dotters namn Elise. Ella o Elise. Det tycker jag låter fint.

• Swooshen

Tycker att namnen Amanda och Julia är enkla, fina och passar ihop. Nackdelen är att de kanske är för vanliga?

• Josephine1

Äntligen har mina små flickor kommit
    Till alla som undrar vad det blev för namn! Jag och Martin kom överens om:

Isabella Julie och Julia Isabelle

Isabella och Julia är förnamnen, och sen fick dom varsitt andranamn som är i fransk form av varandras förnamn

Tack alla som har hjälpt till med namn förslag=) Någon mer här som är tvillingmamma??

Jag är så lycklig!!!

Kram Josephine

• ChristiansBrud

grattis!! vilka fina namn ni valde!

• Englabarn

*Grattis grattis*.. Underbara namnval! Och även lite koolt, den enes förnamn är den andres andranamn och vise versa..

• annaglitter

Grattis vilka fina namn!! Pasade jättebra ihop
    Men...måste få slå ett litet slag för namnet Anna
    Det är inget fel på det, jag känner mig inte så tråkig ;)
    Och nu börjar det dessutom bli lite ovanligt eftersom alla tycker det är så himla vanligt och tråkigt så lär ingen i vår ålder döpa sina barn til anna. emn ju mer jag tänker på det ju mer gillar jag mitt namn. Riktigt klingande svenskt (hur många kan säga det nu förtiden när allt ska vara internationellt ;))och ganska fint :)

• miks

Hej! Grattis till dina underbara små flickor!! Jättefina namn!! Älskar båda namnen och är namn som jag kan döpa mina barn till!!
    Annaglitter! Håller med dig om att anna är jättefint!!

• inte min tur än

Grattis till bebisarna! Roligt hur ni kombinerade namnen!

• Anna&Roger

Ett jättegrattis till döttrarna. Förstår att du är lycklig. Dubbel lycka kan man väl säga? När kom de till världen?

• Tillingsyster

Hej. Jag har en Tvillingsyster och namnen är:

Jag heter Eztelle Emilia Elvina

Min ts (tvillingsyster) heter Bella Nelly Isabella

Svar på tråden Namnförslag till två små tvillingflickor!