BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Pratar vi imorgon nu?
Pratar vi imorgon nu?
:D Då kan nog jag oxå!
Jag känner ju igen er oxå, utom Rydén men jag tror det löser sig ;) Jag kommer ha en grå jacka med luva. Är nästan säker på att jag kommer iaf.
Sorry, tjejer. Än är man sjuk så jag orkade inte stanna i stan hela dagen. Är ledig till den 10:e så jag hoppas på en ny fika snart! ;)
Hej tjejer! Tror jag kan oxå på onsdag, hellre 18 än 17 för min del! ;)
Tack så mkt tjejer för igår! Hoppas oxå på en till träff snart, tycker det är lite svårt att hinna prata med alla när vi ses för tiden går så fort. För min del är det lite tajt nästa vecka men kanske veckan efter det..? Hoppas att ni sjuklingar blir friska snart och kan hänga på! ;)
Jag kan oxå på torsdag! Trevligt att få komma hem till dig, Skrutthumlan! :)
Hej alla!
Det var visst ett tag sedan jag var inne här... Jag är förkyld men få se om jag orkar hänga med imorgon.
Emilia
Emlu
Antonia
Hetta
Skrutthumlan
brud05 (kanske)
Tack för ikväll, tjejer! Som vanligt supertrevligt, o kul att träffa dig, Hetta!
Ha det gott alla!
Antonia,
Är det sant?!? Vill du berätta mera? För vad? Blir ju mkt nyfiken här! Kan tänka mig dig som programledare, tihi, det skulle du klara fint!
Oj oj, är det verkligen meningen att jag ska vara nervös för din skull? ;) Du måste gjort ett slående intryck, de verkar angelägna...
Hej hallå!
Ser nu att den 30:e är på onsdag och inte på fredag som jag fått för mig Så jag följer gärna med och sätter i mig en o annan glassdrink ;)