BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Hej på er!
Jag är också en "stockholmsbrud", men ska inte gifta mig i Stockholm. Skulle vara kul att få vara med på någon träff! Jag skulle verkligen behöva tips och idéer till vårt bröllop i sommar!
Hej på er!
Jag är också en "stockholmsbrud", men ska inte gifta mig i Stockholm. Skulle vara kul att få vara med på någon träff! Jag skulle verkligen behöva tips och idéer till vårt bröllop i sommar!
Emlu:
Jag vill gärna vara med på en träff snart, men inte idag, är förkyld. Kanske någon gång nästa vecka?
Alla: Vad sägs om tisdag kväll på något café (rökfritt) i stan? Var brukar ni gå?
Vi har tre datum: 16, 23 juli eller 13 augusti. Det lutar mest åt 13 augusti. Det beror på vilken lokal vi väljer.
Emlu och Antonia:
Jag skulle kunna träffas o prata bröllop ikväll, bara det inte är på någon rökig bar! Gärna ett trevligt café istället.
Nä, det går nog tyvärr inte ikväll. Jag bara hostar o hostar. Hur kul skulle det vara för er andra? Vi kan väl träffas på tisdag kväll ni som har tid?
Vilka kan ha en träff på tisdag kväll? På något rökfritt café vid 18-tiden?
Vem kan mer på tisdag kväll? Någon som vet något trevligt rökfritt café i stan?
Jag kan komma.
Då är vi alltså:
Emilia
Emlu
Antonia
Hetta
Fler?
Vi träffas på Waynes på Kungsgatan 14 klockan 18.
Då är vi alltså:
Emilia
Emlu
Antonia
Hetta
Skrutthumlan
Fler?
Vi träffas på Waynes på Kungsgatan 14 klockan 18.
Jag träffas gärna tidigare också. Vi kan väl säga att de som vill kan komma klockan 17, de andra kommer senare!