• Englabarn

    Unga brudar i Skåneland?

    Några unga brudar i Skåneland?

  • Svar på tråden Unga brudar i Skåneland?
  • HansiBansi

    ChristiansBrud
    Ja det tycker jag att du ska göra! Tror att du kommer att gilla det du ser!
    Har faktiskt inte större koll på klostergårdenskyrka, men den är säkert bra den också!
    Okej! Ja jag kommer som sagt från Dalby, jag undrade egentligen för att få veta om ni kanske gått på gymnasiet i Lund... vardå isåfall?
    Jag pluggar till lärare på högskolan Kristianstad och min blivande jobbar på Scania.

    Smurf-fiffi
    Hur gammal är du? Måste väl ha gått gymnasie i lund eller?

  • smurf-fiffi

    Jag fyller 28 i år och gick på Polhemskolan i Lund, Medieprogrammet.
    Gick tillsammans med några tjejer ifrån Dalby.

  • HansiBansi

    Smurf-Fiffi
    Okej, men då är det rätt så stor åldersskillnad på oss, är 23 så jag har inte jätte koll på dalbytöser i 28 års åldern ;)
    Bor du kvar i Sandby eller har du dragit vidare på andra äventyr?

  • smurf-fiffi

    Jag har varit borta ifrån Lund ett antal år. FLyttade till Hamlstad 98 sen vidare till Gävle. Nu bor jag i Göteborg och ska gifta mig i Rättvik.

  • ChristiansBrud

    smurf-fiffi
    vilken är klostergårdenskyrka, menar du klosterkyrkan som jag funderade på eller är det någon annan?

    HansiBansi
    eftersom jag flyttade till Lund under gymnasitiden valde jag att inte byta skola utan jag gick i Landskrona. så känner tyvärr ingen där.
    var ska ni har er fest? jag har börjat kolla på lite olika ställen.

  • HansiBansi

    ChristiansBrud
    Aha då förstår jag!
    Vi kommer att ha festen på församlingshemmet. Billigt och enkelt för gästerna att ta sig =)
    Visserligen får man bara förtära vin eller öl i lokalen men det gör inte oss någonting. Vi kommer bara att bjuda på bubbel att skåla i och sen ett glas vin till maten. Alltså i alkoholväg.... läsk i massor ;)

    Vad har ni tittat på för lokaler??

  • ChristiansBrud

    HansiBansi: