• Cyla

brudträff i malmö?

Undrar om här finns någon i malmö med omnejd som har lust att träffas?!

själv känner jag som att jag mest bara pratar bröllop med de vänner som vet och med syskon - tror de redan nu är ganska trötta på att höra mig- och vårt bröllop är inte förrens d 20/8! så vill nån utbyta ideer eller bara träffas på fika

så hojta till eller mejla mig på
    lina.brorson@telia.com

• Svar på tråden brudträff i malmö?
  • annapanna1975

Malmöträffar är stängd för svar så vi kan väl fortsätta här istället...
    Det finns ett förslag att träffas i Malmö lördagen den 30 januari kl.14.00
    Jag kan och Cyla. Om någon annan vill hänga på eller föreslå ett annat datum så skriv in en rad här, PLEASE!!

• 2/7-05

Hej

Jag skulle också vilja vara med, får se om jag kan fixa barnvakt min sambo jobbar till 15,00.

• Keri

Menar du lördagen den 29, eller söndagen den 30, Annapanna?

Jag kan söndagen den 30, kl 14

• Cyla

för min del kan jag både och - så bestäm ni!

• betsan

Hej!
    Jag halkar in på ett bananskal här. Helt ny vad gäller att chatta, så känn er hedrade. Har suttit och läst en hel del här på Bröllopstorget, mycket intressant. Tänkte det kunde vara roligt att byta lite ideer och tankar, även nyfiken på hur ni gör på ert bröllop?! Själv gifter jag mig i mitten av maj.
    Ser att ni ska träffas och vad jag förstår så har en del redan träffats innan. Ja, jag är också från Malmö, eller bor i Arlöv närmre bestämt.

• annapanna1975

Hoppsan!!
    Jag menade lördagen den 29:e januari. Så dumt det blev nu... På söndagen kommer min m2b hem igen efter att ha varit borta i 10 dagar, så då vill jag gärna vara hemma och ta emot honom.

• Rin

Jag kan nog dyka upp den 29:e, hoppas bara att jag inte blir sjuk igen... :-/

• miiva

Hej igen!

jag hänger oxå gärna med den 29/1 det var väldigt trevlig sist. Säg bara var och när.
    Har få lite saker på plats iför den stora dagen.

:)

• annapanna1975

Vi kan väl träffas kl.14 den 29:e utanför H&M på Gustav Adolfs torg som förra gången...

• 2/7-05

Hur känner vi igen varandra, jag har inte varit med tidigare.

Svar på tråden brudträff i malmö?