• jennie

Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???

Hejsan är det nån mer än jag som har lust att träffas nån dag och fika ? Tycker det hade varit kul att träffa både nya och gamla vänner igen :O) Jag är nästan alltid ledig så kom ni med förslag på datum och tid men träffas gärna själv en vardag.
    Kramizar Jennie

• Svar på tråden Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???
  • jennie

Hej igen ! Vad sägs om att träffas på måndagen den 7 eller tisdagen den 8 februari ? Alla är välkommna ska du gifta dig ? är du gift ? tycker du att det är kul att bara träffa nytt folk fast du inte ska gifta dig häng med ! Duvanders är bra ha som träffpunkt tycker jag i alla fall. De har öppet till klockan 19.00 och har mycket att välja på både mackor och fika !
    Kramizar Jennie

• jennie

Självklart att alla är välkomna som vill komma ,kvittar väl var man bor nånstans. Vad sägs om datumen Elja kan du ?

• jennie

Hejsan igen! Många verkar kunna på måndag (7 febuari) så vi kan väl träffas då allihopa utanför Duvanders kl 16.30 passar den tiden alla,annars ge förslag på annan tid ? Vill ni att jag har med mig något till träffen ? Jag kan ta med vårt eget album,fotografens bilder,vår pärm med lite allt möjligt från vårt bröllop ?
    P.s Är 29_30 år i höst och är gift sedan 15/6 2002

• jennie

Alla kan inte komma nu på måndag så jag föreslår att vi skjuter på det 2 veckor!?!
    Nästa måndag är ju alla hjärtansdag :O):O)
    Vill inte tjata men vill ni att jag har med mig något på träffen skriv det gärna några dagar innan i såfall ......

• jennie

Ska vi träffas nästa måndag eller inte ? Jag behöver veta det ganska snabbt eftersom det är sportlov den veckan och mycket brukar vara på gång då för mig !!!
    Kram Jennie

• jennie

Jag kan tyvärr inte längre nästa måndag tyvärr inte på hela veckan !
    Jag kan träffas annars måndagar och torsdag kvällar ?
    Kom med förslag på ett annat datum ni kan ?
    Förra gången var vi 3 st och 2 st kände varann .Det är bara kul om vi blir många tycker jag och alla är välkomna som vill och kan ! kramiz jennie

Svar på tråden Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???