Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???
Får jag också vara med?
(Trots att jag bor så långt bort som Broby. Fast HansiBansi och jag kan ju ha en egen träff på Linnéas fik här )
Får jag också vara med?
(Trots att jag bor så långt bort som Broby. Fast HansiBansi och jag kan ju ha en egen träff på Linnéas fik här )
Den 8:e fyller min syster år så jag är inte riktigt säker på att jag kan då. Men den 7:e kan jag.
HansiBansi
Jag är redan gift... sedan 5 år (på tisdag minsann ) men tycker det är kul att häcka här i alla fall
När gifter du dig och var?
HansiBansi
Där ser man Jag är också inflyttad hit, kommer från Kristianstad från början men har bott 10 år i Lund. Flyttade till Broby 2000.
Blir kul att ses
Den som föreslog det (jennie ) får vara chef och bestämma tid och plats tycker jag Jag har i alla fall sagt när jag kan, sen får ni andra också "rösta".
Och jag är 33 år och gift sedan 5 år.... precis idag!!
Det sket sig såklart... jag blir skickad på utbildning på annan ort just på måndag och hinner inte tbx till klockan 16
Har inte en aning... Och jag kommer förmodligen att vara väldigt trött efter en dags intensivkurs och det blir dessutom en omväg om jag ska åka in till stan.
Däremot så har min syster gett besked att hennes födelsedag ska firas redan nu till helgen, och inte på tisdag, så då skulle jag kunna fika efter jobbet.
Usch vad jag krånglar nu
*skriver in den 21:e med blyerts i kalendern*