• emipon

Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???

Ja, jag missade ju förra gången, tyvärr. Jag kan för det mesta, förutom torsdagseftermiddagar.
    Skulle någon ha lust och bäst tid mitt på dagen någon gång, så funkar det också bra för mig.

• emipon

Ett stort grattis till dig, Ejla :D!
    Om de flesta kan den 7:e så tycker jag att vi bestämmer det! Kanske vi kan träffas vid 16-tiden och sedan ha lite "drop-in" efterhand som folk kan komma? Vad säger ni om det?

• emipon

Och som svar till Smurfan86: Jag är 33 år, med bröllopsdatum 18 juni i år. När jag inte är här och heter emipon kallas jag i allmänhet för Helene. (Eller "Tantan därhemma", mitt kodnamn på M´s jobb ;) )

• emipon

Ejla, hurdax är du tillbaka, tror du?

• emipon

Tanken är att vi ska försöka träffas irl, men det är svårt att samla alla samtidigt.
    Du bor i Stockholm, väl? När kommer du ner på detta hållet?

• emipon

Åkej, dethär börjar bli vimsigt... jag kommunicerar med dig i ett par trådar samtidigt nu... Men vi kan säkert greja till en träff i april om du vill.

• emipon

I så fall blir det ju inte BARA för din skull ;) , alla tycker ju att det är kul att träffas, så om vi ändå planerar något så kan vi ju passa på då, om du förstår hur jag menar.

• emipon

Några av de andra träffades i höstas, men jag missade det. Tog bussen in till stan, väl inne kräktes det medföljande barnet, så laddad med plaspåsar och servetter tog vi nästa buss hem igen :(

• emipon

Nästa måndag kan inte jag, men det behöver ju inte hindra er andra. Jag är med nån annan gång istället! :)

• emipon

Jag har inte träffat någon, ackans, och jag tror att flera andra också är "nya" .
    Jag bor i Vånga, förresten, gifter mig i Vånga kyrka i juni.

Svar på tråden Nytt år - Ny träff i Kristianstad ???