• E-lina

festlokal i södertälje?

hej allihopa! ska gifta mig den 13 aug, men har ingen aninig vart vi ska ha festen. av ekonomiska själ vill vi ha en lokal dit man får ta med allt mat,sprit m.m.någon som har något bra förslag?

• Svar på tråden festlokal i södertälje?
  • AnnLee

Tvetagården har jag hört har använts till bröllopsfester. Sök på gamla inlägg så kommer det upp något.

• E-lina

har kollat tveta dem byter ägare i juni så det gick inte att boka nått där... tyvärr! jag ska kolla gamla inlägg .TACK!

• bruden74

Hej E- lina.. Kul min dotter heter Elina(liite ovanligt) Kolla med bygdegårdar, jag vet det finns en lite utanför s-tälje i Grödinge, jättefin. Jag bor i Södertälje men har ingen järnkoll för det..
    Ring till Turistbyrån, dom vet allt Lycka till!

• Junis

Jag har varit på bröllop i Rönneberga bygdegård, fast det ligger iof i Järna och inte i Södertälje, men det är ju ganska nära. Det var en stor lokal där man kunde ha med sig både mat och dricka själv. Ligger fint också. Det kanske vore nåt även om det är en bit från S-tälje??

• prästmon

E-lina
    Jag vet en jätte bra lokal om ni inte ska vara för många. Det är en lokal ganska centralt i Södertälje, tror att den är rätt så billig oxå. Om du vill ha mer tips el veta mer om lokalen så maila gärna mej.
    cia.waks@c-sam.nu
    Mvh
    Prästmon

• B&T

>Junis. Du hade varit på rönneberga sa du! Hur är den lokalen, vi har den som ett alt. till våran festlokal, har dock inte haft tid att åka o titta på den. Finns det bilder på den någonstans eller har du några "opersonliga" bilder?

Svar på tråden festlokal i södertälje?