• ^mia^

    Är det inte dags för en ny BT -Träff snart?!?!

    Jag kan inte annat än att hålla med om att vi måste ta en träff snart..!! mig spelar det ingen roll.. men träffas ska vi göra snart..!!
    jag kan ALLTID, säj en dag det passar er så infinner jag mig.. en öl kan jag tänka mig..

    Ayse..
    Du får ju självklart komma med oss om du är sugen på att köra ner till halmstad

  • ^mia^

    Fredag passar mig helt perfekt..!! vad säjer ni andra..??

  • ^mia^

    men skall vi ta och betämma fredag då..?? sedan kan vi ju se om Veronica från andra tråden vill följa med och ta en fika annars kan jag absolut tänka mig en öl..!!! Hur har ni tänkt..??

  • ^mia^

    oj det var ju en annan femma.. det är väl bara Helfwetet, Harrys och Bulls att välja på.. Harrys är det ju alltid så fantastiskt mycket folk och det är svårt att få bord.. stå och hänga i baren känns så där så jag röstar på Lilla H eller Bulls.. vad säjer ni andra.. jag kanke missar något ställe..

  • ^mia^

    Lilla H blir perfekt. Björn brukar vara hemma vid 18,30 så bestäm ni en tid så kommer jag så fort han kommer hem..!!

  • ^mia^

    ISLA..

    Självklart bokar vi en annan dag , det blir mycket roligare om alla kan..!! säj när du INTE jobbar så kan vi väl se hur det ser ut för oss andra.. jag jobbar ju dagtid, monki är mammaledig, JM jobbar väl iofs på kvällar men vi kan ju försöka hitta en dag ni två kan så infinner vi oss.. (roligt liv man verkar ha..)

Svar på tråden Är det inte dags för en ny BT -Träff snart?!?!