• Millemo

Lust att ses?

TidigtUte: Nej, jag såg väl inte direkt heller några sådana du förklarade, men det fanns ju sjukt mycket fina skor och billigt!! Har du någon aning om hur man översätter storleken till "svensk" storlek? Någon annan som vet?

Jag googlade lite, men hittade bara hur man översätter till engelsk - och det tror inte jag är samma sak..

• Millemo

TidigtUte: Nja, kanske inte så handbollssugen förstås.... inte idag iallafall, blev lite sugen förut idag när jag läste GP och det var herrderby i Skandinavium.. men det är ju att titta på det...

Jag tog för givet att det går att beställa till Sverige, men det är jag inte alls säker på att det funkar - kanske bäst att kolla upp.

• Millemo

Muminlina: Tack för tipset!!

Jag ska gå! Är det någon som vill följa med?

• Millemo

Blomrum... nej ingen reklam!! Men jag hann se det och jag tänkte gå. Konstigt - är det inte reklam för sig själv man inte får göra? Jaja - konstigt..

• Millemo

Nu verkar den få vara kvar iallafall!

• Millemo

Mmm, massor med fina saker!!

Det är ju fem bröllopsbuketter och den i mitten med masssssaaaa tulpaner, den är väldigt söt!! Jag tror iof inte den blir så fin på ett bröllop, den är för vit, men man kanske kan önska sig sådan en annan dag!! Annars hade de väldigt många häftiga kreationer, jag brukar handla blommor där när jag ska ha något speciellt, de är jätteduktiga och jag har fått en känsla av att de inte är jättedyra heller, men när det gäller bröllop tar väl alla blomsterbutiker ut ett pris bara för att man säger bröllop....

• Millemo

TidigtUte: Jag ska gå! Ska vi slå följe?

• Millemo

Jag kan hela dagen - så bestäm ni så följer jag bara med ;) Kul!! Massa inspiration!!

• Millemo

Såg precis att det andra "bröllopsgänget" också planerat en date på Blomsterrum, så vi blir nog många! :)

• Millemo

12 utanför blir jättebra!!

Svar på tråden Lust att ses?