• Millemo

Lust att ses?

Vid Salong it, Kyrkogatan 31, nära NK, mellan Korsetten och SATS sportsclub i Göteborg.

TidigtUte; vet du vart? Annars kan vi bestämma utanför Lagerhaus.

• Millemo

TidigtUte: Du har fått mail!! Endel bra en del lite suddiga..

Bra mässa det var idag!! Jag fick massa ideér, tror faktiskt vi bestämt oss för hur våra inbjudningar ska se ut. Jag fick en idé om att jag ska pyssla ihop ett litet halsband oxå, får se om jag lyckas, får tänka lite till på hur jag vill ha det.

• Millemo

TidigtUte; Förmodligen blir det de med röda hjärtan - jag tycker de var hur fina som helst!!! Om vi får stjäla från er förstås.... Jag vill i o f s att N ska med o se dem i verkligheten, men det måste till tjat innan man kan gå iväg o titta på papper - så jag håller på med bearbetning av N nu...

Jag tror jag ska göra ett halsband själv, om inte annat kan jag göra ett som jag kan ha vid andra tillfällen, men det långa var oerhört sött!!

Självklart får du följa med o kolla på SNö halsbanden, denna veckan tentapluggar jag... men det är glasmästaren som ligger på Olof Wiknersgatan/Johannebergsgatan. Du ser dem bl a i skyltfönstret. Jag hänger gärna med en dag i nästa vecka.

muminlina; För tillfället står det stilla i huvudet med tips på bra butiker med sådant, jag ska kolla lite i mina länkar om jag kan hitta något. Annars är Panduro bra, fast de har kankse inte jättebra priser.. men de har garanterat materialet.

• Millemo

TidigtUte; jag - det blir förmodligen Panduro, Inex kanske har lite sådant pyssel med?! Kanske ska kolla där med, jag tror i o f s bara att de har papper o målargrejor..

• Millemo

Tjejer då måste ni rapportera om ni går!!! ska jag gå på söndag, ev om jag orkar... men är den dålig lägger jag inte gärna ut dom pengarna..

• Millemo

Vilken tårtbutik är det?

• Millemo

Jag höll min kära sällskap när han fixade maten på en badmintontävling istället.. men vi kanske inte missade något direkt.

Jag kännde mig så himla nöjd efter vi vart på den "lilla" mässan, så jag var nästan rädd att jag skulle besviken om jag gick på den "stora"..

Är det någon som ska gå på provsmakningen på Engelska Tårthuset? Ska vi slå följe?

• Millemo

C.A
    Jag antar att du hittade all info du ville ha.. till slut.. ;) ;)

Muminlina
    Ja, gärna! Jag har köpet en utländsk bröllopstidning idag och det fanns massor med tiaror där i, så jag ska försöka få med mig den på lördag så du kan spana!

• Millemo

TidigtUte;
    Trevligt att du vill följa med! :)
    Vi har ju missat att kolla smycken denna veckan... Du får gärna komma förbi antingen i morgon eller på fredag - annars kan vi kolla innan fikat på lördag?

Alla; För det blir väl en fika som bestämt?!?

Svar på tråden Lust att ses?